Tuesday, January 27, 2015

De Tijd is NU -- 26 januari 2015



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
26 januari 2015
De Tijd is NU


Gegroet, gegroet, gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel, gekomen om jullie een mooie dag te wensen vandaag!! Hoe gaat het met jullie mijn Dierbare Mensen? Er is een lange tijd voorbij gegaan sinds mijn laatste communicatie, de reden hoeft niet noodzakelijkerwijs op te worden ingegaan hier. Het is voldoende om te zeggen dat de pauze heel nodig was voor de groei van de boodschapper. Ik begrijp dat het voor de meesten van jullie het een rotsachtig pad en hobbelige rit was de laatste tijd. Ik heb jullie vaak verteld Lieve Mensen, dit pad is niet voor de lafhartigen en zou je hebben geweten wat er kwam, velen van jullie zouden wellicht gekozen hebben om van deze reis af te zien. En het is niet beschamend als deze gedachten de laatste tijd door jullie heen zijn gegaan. En het is nu te laat voor huichelachtige woorden hier, laten we niet oneerlijk zijn tegen elkaar, er is geen tijd meer voor je om tegen jezelf, tegen mij of  tegen degenen dicht bij je te liegen. Er is geen schaamte in te wensen dat je een ander pad had gekozen of te wensen dat de dingen anders zijn dan ze nu zijn.


Neem even een moment pauze Lieve Mensen, het is zo lang geleden dat ik met jullie ademde hier op deze wijze en sommigen van jullie wachten totdat jullie hier zijn en deze woorden lezen voordat jullie mij aanroepen of tijd met mij doorbrengen. Dus, laten we nu wat tijd samen nemen. Adem met me Lieve Mensen, adem met me nu want ik BEN bij je ik BEN hier. Adem lang en diep, zo diep in je buik als je kan, tot in je tenen! En adem lang en langzaam uit en alsof je het geheel aan zorgen van deze wereld laat gaan, laat het allemaal gaan! Helemaal totdat de laatste molecuul waaruit de lucht bestaat die je ademt uit je longen verdreven is, laat alle oudbakken, in de diepte loerende energie gaan. Oh, dat is zo goed Lieve Mensen, niet waar? Herhaal dit zo vaak als prettig voelt, voel alsof je de Elixer van het Leven zelf inademt, want dat is in feite wat je doet Lieve Mensen.

Jullie geleerden zullen op een dag doorgronden wat er werkelijk in de lucht is die je ademt, jullie weten het allemaal Lieve Mensen, dat je ademt is werkelijk de Adem Van God.

Nu verdergaande, Lieve Harten, jullie zijn wellicht erg moe en jullie dragen nog altijd jullie littekens van de strijd van te vele levens in dualiteit, maar jullie lopen nog, praten nog en nog altijd erg stevig op het pad van Licht. Ik moet één ding heel duidelijk maken op dit kritieke moment, jullie zijn over de finishlijn. Er is niets meer dat gedaan moet worden, alle Karma is opgelost en ingelost, je bent alles geweest, je hebt alles gedaan en je bent klaar met je verblijf in de lagere dimensies en alles dat dat enorme contrast te bieden heeft. Het is nu tijd om terug te keren naar de hogere dimensies waar je behoort en te beginnen met je herrijzenis terug in de hogere octaven van het Leven. Dus waarom voel je je nog zo verankerd? Waarom is je leven nog niet precies zoals je het had verwacht te zijn "inmiddels"? Wel er zijn vele manieren om hiernaar te kijken Lieve Mensen en ik zou jullie allen individueel kunnen antwoorden, want ieder van jullie heeft zijn eigen individuele wendingen en details die jullie individuele situaties hebben veroorzaakt, maar ik kan in het algemeen één ding zeggen dat voor jullie allemaal opgaat. Jullie zijn nog steeds gevangen in het momentum van het collectieve massa bewustzijn en het is dit momentum, het feit dat je nog niet bent aangehaakt bij jezelf dat de ogenschijnlijke voortzetting veroorzaakt van het leven zoals het is op jullie Gezegende Planeet.

Heb je gemerkt dat ondanks je leven, en de timing van de dingen die nu gebeuren op de oppervlakte van jullie planeet, niet precies zo uitwerkend als je had verwacht in de tijdlijn, dat je sterker bent dan ooit? Kan je die stille kracht in je voelen? Kan je die ontzagwekkende kracht voelen en gewaar zijn die opborrelt binnen in je, een helderheid en een kracht die voorbij iedere beschrijving gaat tenzij je de term God gebruikt om te beschrijven hoe almachtig je je op sommige momenten kan voelen? Dat is omdat mijn Lieve Dierbare Mensen, ik ben gekomen om in ieder geval dit te delen deze dag, dat Jij hier bent, jij deze woorden leest, je nog steeds vooruit schrijdt met meer vastberadenheid en meer moed dan voorheen, ondanks alle bewijs in de buitenwereld OMDAT je gekozen werd voor dit pad en je bent goed voorbereid, ik kan dit niet overdrijven. Vader-Moeder God maakt geen fouten en je werd voorbereid gedurende levens voor deze reis en jullie hebben het allemaal in je om in je kracht te stappen als de souvereine Vrije Wil Meester Creator die je bent, geboren om te zijn in dit moment NU.

Adem met me Lieve Mensen. Adem met me de ik BEN die jij bent, jouw Grote God Aanwezigheid die heerst in je hart en over je. Adem die kracht nu in, adem die Vrede in, vreugde, rust en dat diepe diepe weten dat Alles Goed is.

Lieve Mensen, zo velen van jullie begrijpen het nu, zo velen van jullie stappen opzij van het enorme momentum die vooruit rolt, chaos en vernietiging achterlatend in zijn kielzog. Zo velen van jullie kijken met 'nieuwe ogen en horen met nieuwe oren' als nooit tevoren.

Mijn assistentie aan jullie moet worden opgevoerd nu Lieve Mensen en ik bied jullie op dit moment een nieuw level van beschikbaarheid aan en ik open mij nu voor jullie vragen, die gestuurd kunnen worden aan de contact email hieronder. Dit is nieuws voor jullie booschapper! Maar ze zal haar grote dienstbaarheid aan het Leven uitvoeren zoals jullie allemaal nu moeten doen. Er is geen ander werk dat gedaan moet worden Lieve Mensen, niets anders dan verfijnen en Beheersen van de vaardigheden noodzakelijk om stil genoeg te zijn om je God Aanwezigheid binnen in horen, je leidend door je leven en je eigen indivduele dienstbaarheid aan het Leven, door meditatie en binnengaan in de Grote Stilte. Ik BEN hier om je vragen te beantwoorden en ik BEN hier om je vorozien van helende frequenties via wat ik noem de Hart Activatie. Alsjeblieft gebruik deze diensten die je ter beschikking worden gesteld, alsjeblieft laat geen excuses van niet genoeg tijd of niet genoeg geld om aan jezelf uit te geven je vooruitgang belemmeren. Die tijd is voorbij Lieve Mensen en het is tijd dat je jezelf en je herrijzing boven alles stelt. Kom naar mij, ik zal je vragen direct beantwoorden als je jezelf met me kan verbinden of via deze booschapper als je niet zelfverzekerd bent in die manier van comunicatie.


Focus nu Lieve Harten. De tijd is Nu. Sta op sta op sta op. Uit de chaos zal je als overwinnaar verrijzen. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik hou onmetelijk veel van jullie, Dierbare, Dierbare Harten. God Zegene jullie.  

Transmitted through Gillian Ruddy.
  This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.
If this message is of value to you and you feel moved to give an exchange in return and contribute toward the maintenance of this service, it is possible by going to the website by clicking below:

  Archives available at
  Contact Us  

Vertaling: Sophie


No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/