Friday, September 19, 2014

06.09.2014 Hart Activering


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
6 september 2014 

Hart Activering


Gegroet Lieve Mensen! Gegroet, gegroet, zo blij ben ik om weer bij je te zijn. Het is Lord Emanuel Lieve Dierbare Harten, ik BEN zo dankbaar voor deze tijd met jou, zo enorm dankbaar. Het is zo'n prachtige gelegenheid niet waar? Een mooie bijeenkomst waarin ik bij je kan zijn en alleen bij jou en slechts voor een paar dierbare momenten van je tijd. Ik neem het niet voor lief, iedere minuut die je voor mij uitspaart van je zeer drukke dag. Haal er zoveel mogelijk uit van wat ik je kan geven Lieve Mensen, door mij je onverdeelde aandacht te geven gedurende deze paar momenten die we delen. Want je kan er zeker van zijn dat je mijn abolute onverdeelde individuele aandacht hebt terwijl je deze woorden leest. Je bent zo kostbaar voor mij en zo dierbaar voor mijn hart. Velen van jullie herinneren je niet waarom maar dat is van geen belang hier en nu, wat belangrijk is is dat je de verbinding NU voelt. Want het doet er niet toe hoe en waarom het zo diep en sterk is, het is wat het is en het is levend en gebeurt NU. Adem gewoon in die waarheid Lieve Dierbare Harten. Ik BEN bij je sterker dan ooit, ik kan je bereiken met groter gemak, kan je dat voelen? Kan je dat waarnemen? Kan je nu een beetje dieper ademen Lieve Mensen en hier bij me zijn nu?

Ik dank je. Neem gewoon een momentje of twee om voorzichtig te focussen op je ademhaling. Stop met lezen gedurende een paar momentjes en kom tot rust in het bewustzijn van je ademhaling. Doe geen moeite het te veranderen maar wordt wellicht meer bewust ervan en pas het aan aan het ritme en de diepte van wat "goed" voelt voor je nu je je aandacht er naartoe brengt. Het kan zijn dat je erachter komt dat je ineens een enorme reinigende ademhaling moet doen, of je ademhaling dieper moet maken of misschien vindt je het fijn hem korter te maken. Het maakt niet uit, vind jouw eigen manier maar wees op je gemak in het ritme en met de diepte van iedere ademhaling. Neem een paar momentjes Lieve Harten, voor jou, nu.

Vrede. Een enorme vrede zal nu op je neerdalen, want ik BEN bij je nu terwijl je je losmaakt van de buitenwereld en je aandacht naar binnen brengt en aanwezig wordt in dit moment, nu heb je toegang tot wat beschikbaar is voor je buiten het drukke gedoe van je leven en de herrie die je drukke hoofd omgeeft. Binnen de stilte BEN ik bij je. Ik BEN dichterbij dan ademhalen, ik BEN in je hart. En Lieve Mensen, inmiddels zullen jullie in je hart weten dat ik een brug BEN, een brug tussen jou en jouw Goddelijkheid. 

Jouw God zelf, jouw Grote God Aanwezigheid ik BEN en jouw Schepper kunnen te ver weg zijn voor velen van jullie om te begrijpen of te omvatten. Zonder mijn begeleiding, zou je wellicht vergeten zijn wat God is, hoe God voelt, want zo veel is verloren gegaan in vertaling gedurende duizenden jaren. Het massa bewustzijn is geprogrammeerd met een door mensen gemaakt idee van God dat iedereen doordringt. Zo lang heb je dit pad van illusies en afscheiding gelopen dat je wellicht vergeten bent hoe het Innerlijke Goddelijke voelt en hoe het Goddelijke buiten jou. Je bent wellicht vergeten dat het Goddelijke de oneindige energie is die jou omringt in ALLES. Je bent wellicht vergeten dat alles dat je nu bent, Goddelijk is. Dus heb je een gids nodig, en je hebt hulp nodig om te herinneren. Maar het pad is het jouwe. Ik heb mijn eigen pad gelopen voor jullie uit en hierdoor kan ik de kloof overbruggen tussen jou en jouw innerlijke Grootse God en daar voorbij jouw Schepper, en jou toestaan je eigen Goddelijkheid te voelen en te ontdekken.

Je zal wellicht ook opgemerkt hebben dat ik dit in iedere boodschap doe. Iedere boodschap bevat coderingen van herinneringen die je zal ontvangen op welk niveau dan ook dat je in staat bent ze te ontvangen, waar je ook bent op je pad. Dit bouwt met iedere boodschap, laag over laag en zelfs als je het niet opmerkt of je groei niet toeschrijft aan de inhoud van deze boodschappen, helpen ze je, naast alle andere begeleiding en oefeningen die je kiest, ze werken allemaal samen om je vooruit te helpen op je pad. En als je de tijd neemt te ontvangen wat er beschikbaar is voor je terwijl je deze woorden leest, als je bewust je hoofd stilt en alle afleidingen buitensluit, is er geen limiet aan wat je kan ontvangen, want ik BEN bij je als je ze leest en ze zijn een brug naar mij. Als zijwieltjes op een kinderfietsje, je zal deze boodschappen niet voor altijd nodig hebben, dat is niet mijn bedoeling. Ze verbinden je met meer gemak met mij dan je alleen zou kunnen maar ik moedig je aan om deze verbinding zelf te maken ieder moment dat je hulp of begeleiding nodig hebt. Via het ademwerk dat ik je leerde zou dit makkelijker en makkelijker moeten worden.

Bruggen zijn noodzakelijk tussen de dimensies en er zijn altijd  individuen bereid om die brug te zijn tussen de ene dimensie en de andere. Dit is een enorme oversimplificatie van dimensionele realiteiten, Lieve Mensen, maar ik houd de dingen graag heel simpel. Net zoals ik een brug ben naar jouw Schepper en de drievoudige Vlam van God in je hart kan aanblazen, daarmee de ruimte voor je herinnering activerend en openend, zo kan deze boodschapper verbinden tussen jou en mij, omdat jij de verbinding niet zelf staande kan houden.

Ik werk nauw samen met de boodschapper gedurende vele maanden nu om haar hart te activeren en haar mogelijkheden, om die brug te zijn tussen de het Hemels Koninkrijk en de fysieke wereld in welke jullie leven. Uiteindelijk is zij nu in staat om dat persoonlijk door te geven, wat zij al doet binnen de woorden van deze boodschappen, maar in een krachtiger en meer geconcentreerde vorm. Zij is slechts de brug, de energie en healing is volledig de mijne. 
Ik noem dit energiewerk "Hart Activering" omdat de healing vooral op je spirituele Hart centrum werkt. Dit is de kern van alle problemen, ik bedoel, als je leeft vanuit het hart, leeft in verbinding met het Goddelijke, Alle Dingen zullen aan je worden gegeven en alle genezing van jezelf is binnen je eigen bereik. 

Lieve mensen, wonderbaarlijke genezingen zijn en waren een krachtige demonstratie aan de hele mensheid van wat er mogelijk is. Maar dit Gouden Tijdperk van de mensheid gaat volledig over je eigen Goddelijkheid vinden, je eigen soevereiniteit en je eigen geboorterecht van eeuwige gezondheid, jeugd en perfectie. Jullie hebben het allemaal in je om ieder aspect van je leven te helen en naar een staat van oneindige genade en gemak, comfort en vitaliteit, schittering en helderheid te gaan. Ik kom deze Activeringen aanbieden om je te helpen je hart te openenen en vanuit daar te leven, want het is in je hart en via het lopen van jouw Weg van het Hart dat het Hemels Koninkrijk aan je geopenbaard zal worden. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik loop met je iedere stap van de Weg naar huis. God Zegene jullie Dierbare Harten. 


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/