Wednesday, August 6, 2014

02.08.2014 laat los


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
2 augustus 2014 

Laat los


Gegroet Lieve Mensen! Lieve Dierbare Harten, ik ben het, Lord Emanuel! Gegroet! Hoe is het met je deze dag? Hoe vindt dit bericht je vandaag? Ben je gelukkig? Ben je bedroefd? Heb je fysiek ongemak, heb je verdriet? Ben je uitbundig gelukkig? Of ben je verveeld? Heb je er genoeg van? Ben je vervuld? Boos? Vredig? Neem een moment Lieve Mensen om het te ontdekken. Ah ah ah, niet zo snel!! Als ik zeg neem een moment, bedoel ik echt om een minstens een minuut te nemen, om te voelen waar je WERKELIJK bent. Dat is het Lieve Mensen, je weet inmiddels Hoe het moet, ADEM, ja Adem. De zo belangrijke adem, brenger van leven? Ja, maar nog veel meer Lieve Mensen, de adem is de verbinder, de wijze waarmee je bewustzijn verbindt met iedere niveau van je Wezen en hoe ieder niveau van je Wezen onderling verbindt. Een uitdaging om dit volledig te begrijpen vanuit jullie perspectief en staat van bewustzijn, maar ik weet dat je het kan voelen. Adem het licht in, en adem alle zorgen en twijfel uit, alle angst en irritatie, alle dichte energieën, adem adem adem dat alles uit en vraag dan aan jezelf, hoe voel ik me of nog belangrijker, wat wil er in beweging komen?

En hiermee bedoel ik dat je nu naar een plek van stilte moet komen, van stilte in de subatomaire deeltjes van je Wezen, nu kan je gewaarworden, voel en onderscheid dat wat in beweging wil komen, energetisch gesproken. Lieve Harten binnenin deze stilte kan je meer nauwkeurig dat wat naar boven moet komen, in je naar boven laten komen. Dit is dichte energie, die klaar is om losgelaten te worden. Deze energie zal zichzelf laten zien in emotie, verdriet, woede, angst en dit is behoorlijk verschillend van de "Hoe is het met je?" vraag die de beleefde conversatie is op jullie planeet. 

Dit is de echte jij, niet de zogenaamde jij of het gezicht waarop je een blije lach schildert. Welke energie beweegt er werkelijk onder deze woorden? Want deze energie zal zichzelf woorden geven...wat is het verhaal? Waarom ben je boos/verdrietig/gekwetst/verloren? Wel, dit kan oud trauma zijn, levenservaringen die minder plezierig waren, groot of klein, ze tellen allemaal mee. Je hoeft niet het slachtoffer te zijn van fysiek geweld of extreem trauma om erg gewond te zijn van binnen, het is allemaal relatief.

Dus je mag luisteren naar de woorden om de bron van de energie te vinden die jou nu wenst te verlaten door uiting, maar ze zijn niet belangrijk en je zou er goed aan doen jezelf niet te hechten aan het verhaal. Het is de ENERGIE die belangrijk is, let op als je jezelf of een ander 'het verhaal' vertelt van de energie die in jou beweegt, let op hoe het voelt, hoe het zich in jouw stem uit en geef de aandacht hieraan, liever dan aan de woorden en het gevoel van slachtofferschap. 

En dit is niet makkelijk mijn Lieve Mensen, dit is alles dat je NIET hebt willen voelen je hele leven want het was je te veel destijds. Dus het gaat niet makkelijk zijn, maar alles wat ik je vraag is vertrouwen, vertrouwen, VERTROUWEN dat alles in volmaakte Goddelijke Orde is, dat jouw Grootse God Ik BEN Aanwezigheid alles onder controle heeft en dat niets je werd gegeven wat je niet aan zou kunnen. Dat is waarom het omhoog komt, Lieve Mensen, het komt omhoog omdat de tijd rijp is en de tijd is nu voor jou om te voelen en te uiten dat wat in je lichaam is opgeslagen, want destijds kon je het niet volledig voelen. Het heeft je zolang zo veilig gehouden Lieve Mensen en het heeft een belangrijk doel gediend. Maar het is nu tijd om dat alles te laten gaan. Het gewicht drukt je nu slechts naar beneden Lieve Harten want om deze ongeuite energie op te slaan in je lichaam betaal je iedere dag van je leven, het kost je energie om die emotie in je vast te houden, het drukt je letterlijk naar beneden. 

Dus wat beweegt er? Wat is er klaar om bevrijd te worden? Ben jij klaar? Ben je bereid wat van dat gewicht neer te zetten? Ben je bereid om mij het van je te laten wegnemen?

Adem met me nu als je wil, adem diep in en uit en weet dat ik bij je BEN. Geef het over aan mij, Lord Emanuel, alles dat je weghoudt van ALLES Dat IK BEN.

Je wordt in totale veiligheid gehouden, het is OK om te laten gaan. Oh ik weet het, ik weet hoe veel je hebt geleden maar het is allemaal voorbij nu. Geef het allerlaatste van  het menselijke bewustzijn dat je hebt geleefd gedurende miljoenen jaren, laat het gaan in de Zee van Eeuwige Vergetelheid, waarin alles dat zinloos is, alles dat geen deel hoeft te zijn van je Grootse toekomst, weg zal zeilen voor de eeuwigheid. 

Laat mij je nu vasthouden, leg je lichaam neer als je daar behoefte aan hebt. Alles is Goed. Alles Zal Goed zijn, dit is mijn Belofte aan Jou. Ik BEN Lord Emanuel en dit is de Weg van het Hart. God Zegene jullie en allen die dit pad achter mij lopen, laat mijn Licht je de Weg wijzen. Ik Hou onmetelijk veel van jullie, jullie dapperheid en moed is ongeëvenaard. 

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/