Thursday, July 24, 2014

18.07.2014 Over-Verlicht Kunstwerk!


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
18 juli 2014 

Over-Verlicht Kunstwerk!


Gegroet Lieve Mensen!! Ik ben het, Lord Emanuel, gekomen om bij jullie te zijn deze dag voor een behoorlijk andere en speciale reden. Ik kom om bij jullie te zijn om nieuws te brengen over kunst, gegeven aan de boodschapper, om te maken uit mijn naam. Lang heeft de boodschapper geworsteld met haar Goddelijke Missie en deze schilderijen waren al enige tijd beschikbaar voor haar. Zij is heeft haar eigen beproevingen en initiaties overwonnen, om naar deze plek vandaag te komen en wij kunnen ze aan jullie aanbieden.
Zij zijn mijn Serafijnen Engelen en Het Heilige Hart van Goddelijke Liefde. En zij worden aan jullie aangeboden als een herinnering, in de momenten waarin je mogelijk jezelf vergeet, en om je te troosten in tijden van nood. Zij zijn visuele herinneringen om te ademen, in Vrede te zijn en om de verbinding in je Hart te vinden, je eigen Goddelijke Liefde. Zij dragen een helende frequentie, die je zal verbinden met de hulp die je nodig hebt op ieder moment. Natuurlijk heb je geen schilderij nodig om dit te doen, maar ze leveren je zogezegd een visuele hulp. 
Ieder schilderij is speciaal Gecreëerd door de boodschapper voor jou individueel en zal je helpen met het vinden van toegang tot je eigen God Zelf, jouw Ik BEN Aanwezigheid.
Meest van alles zijn ze er om je plezier en vreugde te geven. Verheug je in jezelf mijn Lieve Dierbare Kinderen van God want jullie zijn een lust voor het oog. Vertrouw me als ik jullie vertel dat Alles in Goddelijke Perfecte Orde is en Alles Zal Goed Zijn. Dit is mijn Belofte aan Jou. Ik BEN Lord Emanuel en Ik Hou onmetelijk veel van jullie. God Zegene jullie.

-------------------------------------------

Mijn Lieve Vrienden, 
Wowee! Het brengt me zoveel plezier om hier te zijn, het is mij een grote eer om jullie deze schilderijen van Emanuel aan te bieden. Nu dat ik alle weerstand heb overwonnen (ik schilder normaal gesproken niet, ik ben geen artiest!) zijn ze werkelijk een vreugde om te creëren en ik ben zo gelukkig om ze met jullie te delen.
Ik was niet in staat om een internetwinkel op de website te creëren, dus zijn ze beschikbaar om te kopen via Etsy.com door op de onderstaande link te klikken. Deze link kan je ook vinden op de zijbalk van de website onder de archieven. 

https://www.etsy.com/uk/shop/TheWayoftheHeart2012?ref=search_shop_redirect

Voor degenen van jullie die zich geroepen voelen er één te willen hebben, hoop ik dat ze je net zoveel heling, plezier en vreugde brengen als ze mij geven.

Ik Hou van jullie met mijn hele hart en ik bedank jullie allemaal voor jullie doorlopende steun. Ik wil graag deze gelegenheid nemen om Gwen Godiva Harrison speciaal te bedanken, zonder wie ik nooit de schilderskwast had opgepakt! DANK JE WEL!
met Liefde en Oneindige Zegeningen, 
Gillianx

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/