Wednesday, May 28, 2014

27:05:2014 -- 'Eén Extra Stap Ga Ik Over de Wereld ....'

Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
27 mei 2014
 Een bericht van de boodschapper
'Eén Extra Stap Ga Ik Over de Wereld ....'



Vertaling: Sophie




Mijn Lieve Vrienden

Voor allen die deze berichten lezen en er zo veel uit halen, wilde ik een persoonlijk bericht schrijven om de afwezigheid uit te leggen van de boodschappen van Lord Emanuel deze laatste maand. Woorden zijn steeds moeilijker en beperkender voor mij te gebruiken om uit te leggen wat er met mij is gebeurd en ook is mijn mogelijkheid om vast te houden aan het verleden aan het vervagen, aangezien ook mijn perceptie van tijd verandert! Ik zal mijn uiterste best doen om zo duidelijk mogelijk te zijn.

Ik ben door een extreem zware tijd gegaan, zowel in mijn persoonljke leven als op mijn spirituele pad. Meerdere en verschillende elementen leken tegelijk te gebeuren, wat veroorzaakte dat ik moest stoppen met beschikbaar te zijn voor Lord Emanuel.
Zoals vele mensen die bewust het Pad van Licht lopen, bevond ik mij in steeds groter wordende financiele problemen en het is mogelijk dat ik mijn familie-huis (family home) kwijtraak. Dit heeft ertoe geleid dat ik meer uren moest werken en dingen moest doen om geld te verdienen en dit heeft weer zijn eigen stress en druk op mij persoonlijk meegebracht.

Dit leidde tot toenemende negatieve gedachtenpatronen en ik zie dat dat mij heeft opengesteld voor verstoring, wat zich manifesteert in apathie en lethargie, intense weerstand en onzekerheid, wanhoopsaanvallen, neerslachtigheid en hulpeloosheid en een totaal losgekoppeld zijn van de Bron.

Ik zag mijzelf aan alles twijfelen, en terwijl ik groei in mijn begrip en dieper ga op mijn ontdekkingsreis van wat het betekent voor mij om een Vrije Wils Souverein Menselijk Wezen te zijn, begon ik me af te vragen waarom we eigenlijk de woorden en leiding van de Verrezen Rijken en de Engelen Rijken nodig hebben.

Ik streef ernaar een persoon te zijn van hoge integriteit en ik zal niets doen tenzij mijn hart er 100% in zit, dus dit alles en ook diepe onopgeloste emoties die ik heb rond mijn persoonlijke relatie met Lord Emanuel en mijn relatie met mijn eigen Goddelijkheid hebben er toe geleid dat ik ben gestopt met boodschappen te ontvangen.

Ik leerde door vele harde klappen dat ik mijzelf uit deze zware negativiteit moet halen en dat ik alle gereedschap in mij heb om precies dat te kunnen doen. Ik zie nu duidelijk dat alle gereedschap aan me is gegeven die ik nodig heb en het is tijd om ze bewust te gaan gebruiken en mijn trilling iedere dag te verhogen, bewust te kiezen om positief te denken en positief te zijn en bewust mijn Almachtige krachten van Co-Creatie in beweging te zetten.

In mijn hart weet ik absoluut dat het deel van mijn Goddelijke doel is om boodschappen door te geven van Emanuel en ieder niveau van mijn Wezen wil deze missie vervullen met passie. Ik realiseerde me dat ik hulp nodig had, dat ik dit niet alleen kan en ik zocht het fysieke gezelschap op van een groep van gelijkgestemde individuen met wie ik kon praten over mijn relatie met Emanuel. Zij zijn een verbazingwekkende bron van steun en praktische hulp geweest en ze gaven ruimte aan me om me te openen om een boodschap van Lord Emanuel wederom te ontvangen slechts 2 dagen gelden op zondag 25 mei. Dit is wat ik ontving:

Emanuel
De Weg van het Hart
Ik BEN Gekomen
Ik BEN hier om jullie De Weg van het Hart te laten zien
Mijn Oorspronkelijke Goddelijke Doel werd gekaapt door de religieuze partijen voor hun eigen gewin. Wees niet bedroefd hierover, wees niet ontmoedigd.
Open je hart voor de wereld. Wanhoop niet.

Het Licht is hier en verzamelt momentum voorbij jullie begrip.
Vertrouw en laat los.

Laat mij jullie gids zijn. ik zal jullie niet vertellen wat te doen ik zal slechts naast jullie lopen, jullie troosten en "Je de Weg Wijzen", Je pad Verlichten zogezegd en jullie in staat stellen hetzelfde te doen voor degenen die achter jullie lopen.

Mijn boodschap zal worden hersteld naar zijn originele Goddelijke Perfectie, om de harten van de mensheid te openen tot een ongezien niveau op deze planeet, massaal. De zaden lagen te slapen, ze zijn gezaaid door mijn incarnatie op jullie Gezegende Aarde. Ongeacht welk een geloofssysteem er regeert. De zaden van Licht zijn gezaaid....

De boodschap was zo intens in zijn kracht en zo diep rakend om te ontvangen dat het mijn Wil, mijn Vertrouwen en mijn vastberadenheid heeft hersteld om het Licht te blijven lopen, om bewust uit de schaduwen van het duister te stappen, om bewust uit de illusie van gebrek en begrenzingen te stappen en om zonder angst te volgen in de voetstappen van mijn Geliefde Lord Emanuel.

Hij heeft mij nooit verlaten tijdens mijn omzwervingen van de laatste weken en ik hoorde steeds een kinderliedje in mijn donkere uren van twijfel dat voor mij altijd de trilling van Emanuel heeft gedragen. Mij werd gevraagd de woorden met jullie te delen, die meer dan ooit betekenis hebben, terwijl ik voortga in deze tijden van transitie naar de Nieuwe Aarde...Ik Hou van jullie, mijn Broeders en Zusters en ik dank jullie voor jullie boodschappen van steun en bemoediging en voor jullie geduld. Geniet van dit lied, en als het goed voelt, ZING HET UIT VOLLE BORST!!

Met Liefde en oneindige Zegeningen aan jullie en voor altijd tot jullie dienst, Gillianx

(Omdat het hier een lied betreft heb ik ervoor gekozen om dit niet te vertalen Sophie)
One more step along the world I go,
One more step along the world I go.
From the old things to the new
Keep me travelling along with you.

Chorus
And it's from the old I travel to the new,
Keep me travelling along with you.

Round the corners of the world I turn,
More and more about the world I learn.
All the new things that I see
You'll be looking at along with me.

Chorus

As I travel through the bad and good
Keep me travelling the way I should.
Where I see no way to go
You'll be telling me the way I know.

Chorus

Give me courage when the world is rough,
Keep me loving though the world is tough.
Leap and sing in all I do,
Keep me travelling along with you.

Chorus

You are older than the world can be,
You are younger than the life in me.
Ever old and ever new,
Keep me travelling along with you.

Chorus

Words: Sydney Carter (1915-2004) No copyright infringement intended.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

If this message is of value to you and you feel moved to give an exchange in return and contribute toward the maintenance of this service, it is possible by going to the website by clicking below:

  Archives available at
  Contact Us  

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/