Thursday, March 27, 2014

25.03.2014 Alles is Goed Altijd


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
25 maart 2014

Alles is Goed Altijd



Ja, ja, ja, Ik BEN hier Ik BEN gekomen. Gegroet Lieve Mensen ik ben het, Lord Emanuel, gekomen om weer met jullie te zijn deze dag. En zoals jullie inmiddels wel weten Lieve Mensen, Ik BEN met je nu, ieder van jullie individueel, terwijl je deze woorden leest BEN Ik bij je. Voel mijn aanwezigheid terwijl je deze woorden leest, indien nodig pauzeer voor een seconde en sluit je ogen, adem diep in je buik en adem al je gedachtes en zorgen van de dag uit, adem diep het Licht in en adem uit en terwijl je uitademt verbeeld je dat al je energie uit je hoofd valt en naar beneden stroomt in je hart als zand in een zandloper, stromend stromend stromend naar beneden in je hartruimte en rust je aandacht daar met je bewustzijn alleen op je ademhaling. En wacht op me, of moet ik zeggen wacht totdat je mijn aanwezigheid kunt voelen.
Ah, goed Lieve Mensen, het is altijd een goed idee gewoon deze kostbare paar extra minuten te nemen om hier bij me te komen, hier te arriveren, volledig aanwezig en volledig in je lichaam en bij voorkeur volledig in je hart terwijl je deze woorden leest met me. Zoals je ook wel weet inmiddels, er is een grote hoeveelheid van helende energie beschikbaar voor je, op maat gesneden voor je individuele behoeftes, als gefilterd door je Grootse God Aanwezigheid IK BEN, voor wat je precies nodig hebt op dit moment in tijd. Adem dat in Lieve Mensen, dit is voor jou en alleen voor jou. Als een kleine dosis medicijn voor jou, van jou, om je te helpen op je Aardse reis.
En dit alles werd door jou tot werkelijkheid gebracht. Deze boodschappen werden alleen voor jou geschreven, ze zijn uniek gegeven aan jou door jou en dit geldt voor alles in Creatie Lieve Mensen. Inderdaad alles zonder uitzondering werd door jouzelf tot werkelijkheid geroepen, gebracht in jouw realiteit als je dat woord wil gebruiken, door jou, of het nu je gedachtevormen zijn, uitstralende van je menselijke voertuig, of het nou is vanuit een eerder ontwerp van jouw Grootse God zelf en jou, voordat je het fysieke lichaam inging. Hoe dan ook, alles dat in ieder moment dat in jouw bewustzijn en realiteit is, is naar jou gebracht en is gecreĆ«erd door jou en is precies voor jou, getuigd van en ervaren enkel door jou. 
Neem een moment om daarin te ademen mijn Lieve Mensen. Diepe ademhaling in deze Waarheid. Wat betekent dat voor jou vandaag? Ik ben er zeker van dat jullie allen minstens hebben gelezen over het concept dat je de Scheppers bent van je eigen realiteit maar hoeveel van jullie zijn bereid dat te begrijpen ZONDER UITZONDERING en als je het toestaat zo te zijn, hoeveel van jullie zijn bereid dat het alleen kan worden begrepen als dat alles is voor je hogere welzijn en het hogere welzijn van Allen? Nu, dat kan een bittere pil zijn om te slikken, is het niet mijn Lieve Mensen?!
Ja, inderdaad de bitterste pil te slikken als je bent opgevoed in dualiteit, als je bent opgevoed door volwassenen met begrenst gewaarwording en afgescheiden bewustzijn. We zijn opgevoed om anderen de schuld te geven van ons ongeluk, mijn hemel, oorlogen worden gevochten en miljoenen levens geofferd in dezelfde geest van beschuldiging van de ander van het ongeluk van hele naties. Adem en laat de notie los dat ook maar iets in jouw werkelijkheid door iets anders dan jouzelf teweeg is gebracht.
Diepe ademhaling.
Een ontnuchterende gedachte als je je hebt gedragen vanuit verdediging en pijn waarnemende dat een ander je heeft aangevallen, verraden, belogen, bedrogen, je pijn heeft gedaan, je verlaten heeft, het gaat maar door en door Lieve Mensen totdat je de cirkel van schuld en pijn stopt. En jullie mijn Mooie, Dierbare zielen zijn hier om die schijnbare eindeloze cirkel van pijn en kwetsuren te stoppen, reactie en schuld.  
JULLIE zijn hier om het voor eens en altijd te stoppen op jullie Geliefde Aarde en als jullie afstemmen met het goddelijke in jullie eigen Wezen zal jullie buitenwereld ook afstemmen met het Goddelijke en Alles zal in Vrede zijn op jullie Aarde, zien jullie dat Lieve Mensen?
Aanvaard en omhels alles in jouw werkelijkheid als de Goddelijke Orde der dingen uitgespeeld voor jouw Grotere en Hogere Welzijn. Lieve Mensen, heel snel zal de hele wereld weten dat het Goddelijke, je Moeder-Vader God, Liefde is. En als je ervoor kiest om jezelf te omhelzen als deel van het Goddelijke geheel dat je bent dan kan je zien dat je alleen Liefde bent, dat het Universum alleen Liefde is en alles in jouw werkelijkheid is een communicatie van Liefde en anders niets. Alleen jouw perceptie van dat wat wordt afgebeeld kan niets minder zijn dan Liefde, zelfs als het lijkt te komen uit een afwezigheid van Liefde. 
Adem diep in Lieve Mensen. Jullie zijn Liefde en er wordt van jullie gehouden. Het is rondom je, in ieder moment wordt je vastgehouden, veilig. Het is tijd om een einde te maken aan de afscheiding en de illusie dat je alleen bent in ieder moment.
Betaal je rekeningen vanuit deze plek! Je bent geliefd en er is genoeg. Vul je auto met benzine vanaf deze plek, je bent geliefd en er is genoeg en Moeder Aarde kan en zal helen hiervan en er zal genoeg energie zijn voor iedereen. Kijk naar je vijand vanaf deze plek, je bent Liefde en zij doen slechts pijn vanaf de plek van afscheiding van God en alles wat ze zeggen of doen is slechts een andere gelegenheid aan je gegeven door het Goddelijke om deze Liefde in je te realiseren ongeacht wat zich daar buiten afspeelt of op je afkomt, want wat er aan de buitenkant is doet er NOOIT toe. Jij bent Goddelijk door en door van BINNEN naar buiten. Wees dit, doe dit, adem dit ieder moment van iedere dag. Sta in de kracht en autoriteit die Almachtige Liefde is en alles zal aan je gegeven worden mijn lieve Kinderen van God. Dit is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel en Ik Hou van jullie Dierbare Harten. God Zegene jullie. Stap in het Licht zoals jullie iedere dag al doen, Je kan niet falen.
Lieve Mensen, ik nodig jullie uit om even bij me te blijven en laat ons dit alles integreren. Precies zo lang als je prettig vindt. 


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/