Tuesday, March 11, 2014

11:03:2014 -- Je Zal niet Falen

Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
11 maart 2014
 Je Zal niet Falen


Lieve Mensen ik Ben hier, Ik BEN gekomen, ja inderdaad, niet zo direct als ik had gewild maar op dit moment is dit zo goed als mogelijk is, voor nu. Lieve harten, jullie ervaring hier en nu hangt heel erg af van in hoeverre je bereid bent te vertrouwen en los te laten. Hoe dicht ik bij je kan zijn hangt allemaal van jou af en hoeveel je jezelf toestaat te vertrouwen en los te laten en te ontvangen wat hier is voor jou op dit moment. Adem in Lieve Mensen en weet dat, hoewel deze woorden die je leest door het lichaam van een boodschapper komen, IK bij je BEN, weet dat ik Lord Emanuel BEN en dat ik hier nu BEN bij jou.

Deze boodschappen zijn gecodeerd om het mogelijk voor je te maken mij dieper te ontvangen dan je alleen zou kunnen. Adem diep in Lieve Mensen en ik zal bij je zijn. Ga door met inademen door de neus, een lange inademing van het Licht en adem uit door je mond, een lange uitademing van alle dichtheid en alle gedachten van deze dag.


Lieve Mensen, een groot deel van jullie doen dit nu iedere keer dat jullie deze woorden lezen en oogsten grote beloningen in jullie persoonlijke levens. Voor degenen van jullie die genieten van de energie en wijsheid gevat in deze woorden, maar die nog niet jezelf volledig onderdompelen in de ervaring, want het is een ervaring Lieve Mensen, niet slechts platte woorden op een pagina, voor degenen van jullie die jezelf nog volledig moeten onderdompelen, en daar is niets mis mee, weet dat ieder individu een souvereine vrije wil heeft om te doen wat je wil en Alles Is Goed, maar als je nog aarzelt om diep te duiken, dring ik liefdevol aan nu een neusduik in deze ervaring te nemen waarin Alles Dat Is te ontvangen oneindige Liefde is. Duik in de Oneindige Oceaan van Liefde die hier is voor jou nu.

Sta mijn energie toe dit gevoel voor je te versterken zodat je zonder twijfel zal zijn over wat beschikbaar voor je is in iedere minuut van iedere dag als je het maar toestaat er zo te zijn.

Dierbare Harten, een groot aantal van jullie gaan door met het bewegen door het loslaten van je dichtheid. Dit betekent in de realiteit dat er een hoop pijnlijke en uitdagende zaken aan het veranderen zijn in jullie levens en het kan lijken alsof het leven slechter wordt, chaotischer en onvoorspelbaar en meer een worsteling. Lieve Mensen jullie moeten sterk blijven in het weten dat dit voorbij gaat en hoewel het voelt alsof het maar door en doorgaat en dat er geen einde aan komt, vertrouw me als ik zeg dat jullie sneller door deze groeifase zullen zijn dan je wellicht denkt en je zal eruit komen aan de andere kant en je zal te veel bezig zijn met je verwondering om de perfectie en het wonder van wat er gebeurt om je alle worstelingen te herinneren waar je doorheen bent gegaan.

En herinner je de krachtige visuele demonstratie van de ongelooflijke vlinder. Vergeet nooit de schijnbaar onmogelijke worsteling die het is voor dat wezen om vrij te zijn van zijn cocon en vergeet niet de kracht dat het wint uit zijn worsteling en het belangrijkste van alles vergeet niet de grootse pracht waarin de vlinder tevoorschijn komt, vergeet niet de schoonheid, perfectie, gemak en gratie waarmee de vlinder zijn eerste vlucht neemt, op en op en weg van de worsteling die zichzelf bevrijdde.

Jouw worsteling zal een wegdrijvende herinnering zijn die zal vervagen en vervagen totdat het voor altijd verloren is en opgegaan in de Zee van Eeuwige Vergetelheid waar alle onbruikbare dingen, alle herinneringen, woorden, daden en acties die niet bevorderlijk waren voor je groei in zullen wegsmelten. Voor altijd vergeten.

Lieve Mensen, herinner je dit als je door het laatste deel van je afschudden van de oude dichtheid gaat dat je zolang vastgebonden heeft gehouden voor miljoenen jaren. En ik zeg dit niet om je af te leiden want je moet alles voelen dat er te voelen is terwijl het je verlaat anders zal het ingesloten blijven in je fysieke lichaam, Lieve Mensen hard als het is moet je alles voelen als het je wezen voor altijd verlaat. Gebruik niet de komende Gelukzaligheid om weg te wassen of weg te verven wat echt is en wat door jou aangekeken moet worden. Weet slechts dat het er aankomt en dat het dichterbij is dan je denkt.

Inderdaad, velen van jullie beginnen je te realiseren dat er geen makkelijke weg is, er is geen afsnij-weggetje en jullie moeten de realiteit onder ogen zien en jullie moeten aankijken wat er voor je naar boven komt op ontelbare wijzen. Adem en wees stil hierin.

Weet ook dat je de sterkste der sterken bent. Weet dat velen van jullie dit nu begrijpen want je voelt het. Je voelt je Almachtige kracht, ik weet dat je dat doet. Jullie hebben allemaal je momenten gehad van het aanraken van deze kracht en sterkte. Jullie zijn hier niet bij toeval en als je zou weten wat je hebt bereikt met hier te komen zou je net als ik ook weten dat jullie Overwinning is verzekerd.

Jullie zijn de dapperste van de dapperen, de sterkste van de sterken, Moeder-Vader God maakt geen fouten en jullie werden gekozen voor deze missie door een oneindige intelligentie die nooit fout is.

Gaat voort mijn dappere Mensen, gaat voort. Jullie zijn dichterbij dan jullie denken. Adem het nu in, voel het mijn Lieve Mensen. Neem mijn kracht als die van jou niet genoeg is. Je bent Zegevierend. Dat is mijn belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel en we zullen niet falen. God Zegene je.

Ik BEN nog niet weg. Alsjeblieft, als je nog een paar extra minuten wil nemen om stil te zijn en mijn Zegeningen over jou te ontvangen. Ik dank je. Het is een eer jullie te dienen mijn Dierbaren.

 vertaling: Sophie 

Transmitted through Gillian Ruddy.
  This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

If this message is of value to you and you feel moved to give an exchange in return and contribute toward the maintenance of this service, it is possible by going to the website by clicking below:

  Archives available at
  Contact Us  

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/