Saturday, January 4, 2014

03.01.2014


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
1 januari 2014



Gegroet, Lieve Mensen, het is Lord Emanuel die opnieuw bij jullie komt, de derde dag van jullie Gregoriaanse jaar van tweeduizend veertien. Nou, nou, Lieve Mensen, hier zijn we dan, weer een jaar, de tijd is zich tastbaar aan het versnellen voor jullie Lieve Mensen, jullie voelen dit nu allemaal. Grote veranderingen zijn hier voor jullie, wat betreft de tijd en ik dring er bij jullie op aan, om ‘er in mee te gaan’, zoals jullie zeggen. Laat het toe en accepteer de veranderende tijd, anders, Lieve Mensen, kan dit een desoriënterende verstoring op jullie hebben. Laat de gevoelens van de tijdsverstoring jullie niet op een mentaal niveau beïnvloeden.  Laat dit voorbijgaan aan je denken en sta dit toe, sta dit toe met Ease and Grace (gemak en genade). Weet dat de verandering van jullie concept van tijd zal komen en de overgang zal, hoe kun je dat zeggen,  ‘raar’ zijn. Alleen als jullie dit laten gebeuren, dus Lieve mensen, kennis is macht en als je weet dat de tijd aan het veranderen is dan kun je het voorbijgaan van de tijd moeiteloos laten doorstromen, wetend dat jullie alles kunnen  bereiken dat je bedoeld bent te bereiken in een dag, ondanks het voorbijsnellen van jullie tijd. 


Dus, is er weer een jaar voorbij gegaan en ik zou vandaag niet hier kunnen zijn en het feit negeren dat er heel erg weinig voor jullie gezien kan worden in de grote media van grote veranderingen die aan het gebeuren ZIJN in jullie buitenste wereld. Voor velen van jullie, weet ik, is het een grote last waar jullie vermoeid van zijn die te dragen. Velen van jullie zijn ZO vermoeid en ‘klaar ermee’, sommigen van jullie worden boos en sommigen van jullie hebben er gewoon genoeg van gekregen.

Lieve Mensen, mijn hart is bij jullie, bij ieder van jullie nu en ik vraag jullie mijn Lieve Mensen, met mijn hele hart, neem alsjeblieft een beetje tijd om je nu met mij te verbinden op een dieper niveau. Haal een paar keer adem in door je neus en uit via je mond, en haal die zo diep mogelijk in je buik in als mogelijk is en haal alles eruit dat je afhoudt van je pracht vandaag.  Haal het Licht van God naar binnen, helder wit Licht en haal alle dichtheid naar buiten, alle negativiteit en al je vermoeidheid en je afmatting, laat die gewoon naar buiten en wegvallen, op dit moment is het alleen jij en ik. Voel nu mijn aanwezigheid terwijl je deze woorden leest, ga niet verder met lezen totdat je mijn aanwezigheid tastbaar voelt, totdat ik mijzelf heb laten zien op een wijze die we zijn overeen gekomen in het verleden, het kleur symbool, ruik wat we vroeger zijn overeengekomen, wacht op me. Als je nieuw bent voor deze boodschappen en nog niet op de reis bent geweest om me te ontmoeten en getoond bent hoe ik aan je zal verschijnen, dan open je gewoon eenvoudig om me nu te ontvangen op welke wijze je zintuigen mijn aanwezigheid ook willen waarnemen. Zit in stilte en wacht, focus je op je ademhaling en je hartsruimte en wacht en sta toe en ontvang mijn aanwezigheid in je. 

Lieve mensen, laat alle boosheid los, laat alle frustratie, teleurstelling wegvallen want dat is je menselijke identiteit, rijs daaruit omhoog nu, zonder oordeel naar iemand of naar iets daarvan, maar laat jezelf er gewoon uit los en wees nu het zuivere bewustzijn dat je bent. Breid, breid, breid het besef uit van jezelf, haal verder adem en weest stil en houd ook ‘t besef van mijn aanwezigheid vast, dat is veilig, IK BEN werkelijk hier met je en het is veilig om JIJ te zijn. Het is veilig. Laat de tranen komen, als ze kunnen, laat het verdriet omhoog komen als het wil, laat gewoon niets toe als dat is wat jullie beleven. Laat het gewoon zijn. 
Nu, vanaf deze plek voel dan de kracht die je bent. Adem de kracht in die je bent. Weet vanaf deze plek dat je kunt en zult bergen verzetten, weet vanaf deze plek dat je alles  kunt en je alles gaat veranderen dat verkeerd is in jullie buitenste wereld. Voel de zuiverheid en de macht en de Liefde die jullie zijn. Voel dit nu en weet dat dit jullie innerlijke werkelijkheid is. Deze innerlijke werkelijkheid, als je daar vaak genoeg in rondgaat en je daar vaak genoeg je aandacht focust en met voldoende  energie dan MOET deze innerlijke werkelijkheid van zuivere Liefde, zuivere wijsheid en zuivere macht zich manifesteren in jullie buitenste werkelijkheid. Dat is de Wet. 

Lieve Mensen, ik weet hoe vermoeid jullie zijn, ik weet hoe moe je er van bent en ik weet dat jullie verlangen naar sommige verschuivingen/veranderingen die gaan gebeuren. Lieve mensen, vraag je zelf nu af, ben ik veranderd? Ben ik anders geworden? Voel ik me anders dan ik in het vorig was? Lieve Mensen, jullie kennen in je hart de Waarheid. Jullie weten dat er zaken zijn veranderd, jullie weten dat de krachten van het duister zijn verspreid, gedesorganiseerd, en totaal in een ineen storting zitten. Het is nu de tijd om te stoppen met te vertrouwen op optredens in de buitenste wereld en om compleet alleen te kiezen voor jullie innerlijke bronnen om je te vertellen wat de waarheid is. 

Haal alsjeblieft je aandacht weg van buiten jezelf en zet die innerlijk waar je een tuin van vrede en rust, harmonie, zuiverheid, onschuld, Liefde, eer en Zege zult vinden. Dit is jullie waarheid, dit is waar je woont en als je dit doet met alle Liefde van je hart dan moet je buitenste werkelijkheid veranderen!! Dit is mijn Belofte aan Jullie. IK BEN Lord Emanuel. Gebruik je boosheid Lieve Mensen, als brandstof, brandstof voor je vastberadenheid om niet van je pad geveegd te worden. Jullie zijn te dichtbij nu om nu te wankelen. Wees standvastig, mijn Dierbare Kostbare Harten, wees standvastig. Ik houd van jullie en ik ben steeds dichtbij om jullie te bemoedigen. God Zegene Jullie.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Winnie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/