Thursday, November 21, 2013

19.11.2013 Rust Even Uit in het Paradijs


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
19 november 2013


Rust Even Uit in het Paradijs



Lieve Mensen, ik ben het Lord Emanuel gekomen om jullie te groeten deze dag. Ik ben het, en als je enige twijfel hebt of ik het ben die tot je spreekt, neem een moment om me te voelen. Neem een moment om je dieper te verbinden met jezelf, je bewustzijn te verbinden met je fysieke lichaam, dieper dan het nu is. Zelfs indien je Wezen al weet dat ik het ben, Lord Emanuel die nu tegen je spreekt, doe toch een diepe ademhaling en verbind diep. Kom in dit moment, gooi alles opzij dat in je hoofd maar door kakelt, die eindeloze gedachtestroom, laat het allemaal aflopen en leeg je hoofd van alles dat het nu in bezit heeft. Laat me je in een warme deken wikkelen van troost en geruststelling alleen voor nu, terwijl we deze woorden lezen en terwijl ik wat woorden deel die je wellicht troosten, gidsen en wellicht zullen verlichten, je een klein beetje vooruit helpend op je Grootse reis naar huis naar jezelf. 

En het is een Grootse reis Lieve Mensen, één die jullie ondernemen met zulk een moed, kracht en volharding. Zoals jullie nu wel weten mijn Dierbare Harten dit is niet een makkelijke weg en soms voelt het alsof je geen enkele vooruitgang boekt en soms voelt het alsof je zelfs bezig bent achteruit te reizen, maar dit is nooit het geval Lieve Mensen en het maakt niet uit hoe zwaar de weg wordt, het maakt niet uit hoe stijl het omhooggaat, weet Lieve Mensen, dat iedere stap een stap vooruit is, iedere stap is een stap dichterbij, iedere stap is één stap dichter bij thuis. Er zijn geen stappen achteruit en er zijn geen overbodige zijsporen. Alle wegen leiden naar huis en jullie zijn goed geharde reizigers op het allerlaatste stuk van deze imponerende reis. 

Waarom nemen we geen moment Lieve Mensen, om aan de kant van de weg te zitten, jij en ik om wat vloeistof te nippen samen. In mijn levenstijd op Aarde was ik veel op lange reizen met mijn discipelen of familie of vrienden, afhankelijk van de reis en afhankelijk van het doel van die reis. We stopten vaak aan de kant van de weg en dronken wat water of kruidenthee en ik weefde een simpele kom van rietstengels die aan de wegkant groeiden om uit te drinken. Een simpel plezier van het leven die zoveel bevrediging gaf. Een simpele bezigheid inderdaad, maar desalniettemin geniaal en woorden kunnen niet echt het plezier beschrijven dat je kan hebben van zo’n simpele bezigheid als het weven van een simpele drinkbeker en het te geven aan een medereiziger om zijn dorst te lessen. Iedere simpele actie of daad in het leven draagt alle bijzondere kwaliteiten van dat weven van die kom mijn Lieve Mensen en ik vraag je om te kijken naar plezier en bevrediging in al je dagelijkse bezigheden die je wellicht beschouwt als een corvee. 

En vergeef me Lieve Mensen, ik bewandelde een zijpad daar, een klein genoegen in een herinnering van tijden op Aarde. Mijn punt is dit, laten we gaan zitten Lieve Mensen, gaan zitten bij de kant van de weg en het gewicht van onze vermoeide voeten afnemen en om ons heen kijken naar het prachtige uitzicht dat we hebben op onze reis. Adem diep en rust even met mij. Als je wil kan je je hoofd op mijn schouder leggen en diepe troost halen uit mijn aanwezigheid naast je en weten dat ik hier bij je ben, je broeder. Ik BEN hier. Nu, vertel me Lieve Mensen. Wat kan je zien op je weg? Schilder een plaatje voor me van het paradijs waar je naar toe loopt verderop en schilder een plaatje van het paradijs waar je nu in leeft. 

Bedoelend Lieve Mensen, denk voor een moment over de Verrezen Hemelen en stel je voor, als je kan en als het goed voelt voor je, stel je voor hoe het eruit ziet in de Rijken van Licht waar eindeloze overvloed is van alle dingen en wat je ook wil of nodig hebt kan onmiddellijk worden gemanifesteerd in je werkelijkheid. Hoe ziet het eruit Lieve Mensen? Neem je tijd, zie alle details, de grond waar je op loopt, de hemel die boven je is, de bloemen, de bomen, de woningen, breng wat tijd hier door Lieve Mensen, laat me met je meelopen. En als je genoeg hebt gehad van het Paradijs, kom naar huis naar het huis dat je nu bewoont. Denk aan je leefruimte, je tuin en met dezelfde verbeelding, begin over het plaatje dat nu je realiteit is heen te schilderen, schilder er overheen met dezelfde krachten van onmiddellijke manifestatie zodat het precies eruit ziet zoals jij wil dat het eruitziet.

Word echt creatief Lieve Mensen, verzet muren, verzet meubels, installeer glorieuze fonteinen, hang onbetaalbare kunstwerken op of maak ze zelf, zet prachtige standbeelden in de meest wonderbaarlijke tuin die je je kan voorstellen, laat je volledig gaan en her-schilder je eigen leefruimte. Ga zelfs verder Lieve Mensen, verbeeld je je geliefden binnenkomend in deze perfecte ruimte die je hebt gecreëerd en schilder hen ook anders, verbeeld hoe ze reageren als ze jouw paradijs binnenlopen, droom wat je ze zou geven als je ze zou zien, verbeeld de liefde die je hart zou vullen als je je geliefden zou zien, in verwondering starend naar jouw creatie van perfectie. 

Welkom thuis Lieve Mensen. Dit is wie je bent. Een prachtig Creërend Wezen die alleen Liefde kent, die alleen perfectie kent en alleen weet te geven en die Liefde uit te strekken tot in iedere mogelijke uitdrukking. Dat is wie je bent. En je zal onthouden. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel en het was mijn grootste plezier met je te lopen deze dag. Ik hou van jullie Lieve Mensen, ik ben jullie Broeder. God Zegene jullie.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/