Sunday, November 10, 2013

08.11.2013 - 1 - Persoonlijke Bescherming


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
8 november 2013


Persoonlijke Bescherming - deel 1



Gegroet Lieve Mensen!  Ik ben het Lord Emanuel  hier om bij jullie te zijn deze dag. En vergis je niet, ik ben het. Gekomen om tussen jullie te zijn,  in weer grotere aantallen, IK BEN bij degenen die een begrip hebben van mij dat ver voorbij religie reikt. Jullie zijn mijn trouwe volgelingen die met mij waren door de tijden heen, jullie waren met mij in mijn leven op Aarde, op een of andere manier zijn jullie verbonden met mijn aandeel in het Goddelijke Plan en jullie zijn trouw geweest aan mijn boodschap voor veel langer dan jullie je realiseren.

Mijn Lieve Mensen dat is waarom jullie naar deze boodschappen worden getrokken, ik riep en jullie beantwoordden mijn roep. Jullie hart kent me, want we waren samen door de tijden en jullie zijn trouw gebleven aan mijn boodschap. Ja velen van jullie zijn door levens gegaan als devote katholieken of devote moslims en in feite hebben de meesten van jullie geleefd in levens in alle belangrijke religies van deze wereld, maar in ieder leven hebben jullie geresoneerd met alleen dat wat de Waarheid is. Jullie hebben het Licht van God gedragen dat zo helder schijnt in jullie door de eeuwen van de tijd en jullie hebben je voorbereid voor dit leven langer dan jullie kunnen doorgronden.

Adem diep Lieve Mensen en weet dat ik naar je kom. Weet dat IK BEN met je. Trouw was je aan de boodschap die de Machtige IK BEN door mij sprak, trouw was je aan het Licht mijn grootse Strijders van de Waarheid. En nu is het tijd om die waarheid naar voren te brengen vanuit jullie naar de realiteit, het is nu tijd om op te rijzen in jullie waarheid, in jullie weten want nu is het de tijd dat niemand jullie zal stoppen, niemand zal jullie vervolgen vanwege het opstaan voor wat je weet dat waar is. Niemand zal jullie raken mijn Lieve Mensen.

En laat mij deze waarheid nog even perfectioneren, want het kan meer dan één betekenis hebben of moet ik zeggen dat je dieper in de betekenis kan kijken. Want het is Waar ‘geen onheil zal op de Kinderen van God neerdalen’. Nu dit is een uitdrukking van de Waarheid, maar jullie weten allemaal dat als je naar buiten zou lopen op een drukke snelweg midden in het verkeersspitsuur dat het erg waarschijnlijk is dat je wordt overreden door een snel rijdend voertuig en dat je een hoop onheil zou overkomen! Je weet dat als je van een hoge klif zou stappen richting de rotsen beneden, dat een heleboel onheil letterlijk op je zal neerdalen!

Maar op de kosmische schaal der dingen, geen onheil zal tot jullie komen Lieve Mensen, geen onheil kan werkelijk naar jullie komen want je bent een eeuwig Wezen van het Witte Vuur van God/Godin Alles Dat Is, dat niet vernietigd of gedeerd of geschonden kan worden op welke manier dan ook. Je fysieke lichaam kan worden vernietigd, jullie fysieke tooi die je hebt gekozen voor dit leven mag worden uitgedoofd, maar Lieve Mensen, jullie zijn niet jullie fysieke lichaam, jullie lichaam is niet jij, jullie ego heeft jullie laten geloven dat jullie je lichaam zijn en dat jullie je brein zijn, maar Lieve Mensen, alle levels van Zijn in dit fysieke vlak van bestaan zijn louter de voertuigen waardoor jullie deze menselijke ervaring hebben op het fysieke vlak.

Zo Dierbare Harten, dat is de betekenis van de zin: “geen onheil zal op de Kinderen van God neerdalen’. Jullie kunnen zonder angst zijn in deze wereld wanneer jullie weten dat er geen dood is. En er is geen geboorte, jullie zijn miljoenen jaren geleden gecreëerd en jullie passeren slechts, in en uit fysieke ervaring. “Lekker belangrijk” (no biggie)  zoals jullie hier beneden zeggen!

Echter mijn dierbare Moedige harten, als ik zeg geen onheil zal de Kinderen van God overkomen, spreek ik speciaal tegen jullie Dierbare Harten en ik bedoel een heel ander niveau van deze zin. Lieve Mensen, jullie zijn dierbaar voorbij jullie weten. Jullie zijn allen, ieder van jullie, een vitaal deel, een absoluut kritiek onderdeel van het Goddelijke Plan voor ons om God Overwinning te zijn (en het is geschreven dat we dat zijn) je moet je belang begrijpen en de kostbare aard van jouw leven, de tijd hier in het fysieke nu. Wij in het Verrezen Rijk en allen die het Goddelijke Plan orchestreren van het 7e Gouden Tijdperk kunnen simpelweg niet functioneren zonder jullie fysieke aanwezigheid op Aarde en we zouden jullie niet hebben laten neerdalen hier met zo’n belangrijke taak te doen zonder jullie een soort van almachtig niveau van bescherming te bieden om jullie vrij van onheil te waren.

Lieve Mensen, we hebben zo veel dierbare levensstromen verloren, zo veel Lieve Mensen van het Licht aan drugs, alcohol, zelfmoord en serieuze ziekte veroorzaakt door de stress en druk van het leven op deze planeet zo gevoelig als jullie Lieve Mensen zijn.

Dierbare harten er is  bescherming beschikbaar voor jullie. Jullie hebben een bescherming beschikbaar voor jullie waarbij ik garandeer dat jullie geen onheil zal overkomen. Niets zal jullie raken, mijn Dierbare Harten, NIETS. NIETS van de strijd die nu bestaat, niets van de tentakels van de sinisitere krachten, niets van het donker en niets van het destructieve kan ook maar enigzins dichtbij komen aan het schade toebrengen aan jullie leven.

Mijn Lieve Harten, deze boodschap zal tot jullie komen in twee delen want er is te veel informatie voor één boodschap om te bevatten en ik weet dat als ik te lang spreek, ik jullie aandacht kan verliezen. Lieve Mensen, ik zal morgen terugkeren met informatie en zegeningen om te laten zien hoe jullie jezelf kunnen beschermen, jullie families en jullie geliefden, jullie thuis, jullie transportwijzen en alle buitenactiviteiten van jullie leven. Dat is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en IK HOU van jullie Lieve Harten, voel me, IK STORT nu mijn Liefde over jullie uit. Adem Diep. God Zegene Jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/