Wednesday, October 30, 2013

28.10.2013 De Tuin van Gethsémané


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
28 oktober 2013

De Tuin van Gethsémané



Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het , Lord Emanuel gekomen om hier te zijn deze dag, om bij jullie te zijn mijn Lieve Dierbare Harten, en ik BEN bij jullie, bij ieder van jullie individueel terwijl je deze woorden leest. Neem een moment om met me te verbinden middels de Heilige Ademhaling, neem een moment om in te ademen Lieve Mensen, lang en langzaam in de buik en adem al je spanning en zorgen uit, alles dat jullie van me weghoudt. Diep ademhalen Lieve Mensen, ik BEN bij je, kan je mijn aanwezigheid voelen?
En voor ieder van jullie zal 't anders zijn hoe je mijn aanwezigheid ervaart, welke manier ook je mij gewaar bent, focus daar nu op, voel me en maak dat gevoel groter en focus nu op de omgeving van je borst en stel je voor je geestesoog voor, een Gouden zon’s aanwezigheid in je borstkas, voel die zon vlammen in je borst en zie hem uitdijen, uitdijen, uitdijen, naar buiten stralend tot honderden en dan duizenden kilometers in alle richtingen. Adem diep Lieve Mensen. Jullie zijn het Licht van God. Jullie zijn het Licht van deze wereld.
En nu Lieve Harten, laten we een gebied betreden waar we nog niet eerder gegaan zijn, laat mij je bij de hand nemen en je leiden naar een plaats waar we nog niet eerder zijn geweest, een tuin waar ik je nog niet eerder mee naar toenam, tenminste niet bewust, niet terwijl je wakker was, laat mij je meenemen naar mijn Tuin van Gethsémané, de tuin waar ik mijn wederopstanding volbracht, de tuin die ik creeerde in de koninkrijken van Licht. De tuin die het electronische patroon van de Tuin van Gethsémané vasthoudt en onderhoudt, die ik hier creeerde in de Koninkrijken van Licht, laat mij je daar mee naar toe nemen Lieve Mensen, als je met mij mee wil komen voor wat troost, een onderbreking in mijn tuinen van wederopstanding waar je mag baden in de energieën van mijn wederopstanding, die je zo zullen verheffen deze dag.
Neem nog een diepe ademteug ... en laat mij je bij de hand nemen naar mijn tuin. Slechts jij en ik. Kom en zie de glorie en perfectie die in de Hogere Koninkrijken ligt, kom en wees getuige van de perfectie en eindeloze, genereuze schoonheid die bestaat in de hogere stratosferen van jullie planeet Aarde. Kom mijn Lieve Vrienden, kom en zie. Doe je ogen dicht als dat nodig is en laat mij je daarheen brengen.
En als je dat wil Lieve Mensen, zie een prachtige bank, een uitstekende rustplek voor jou en mij om samen te zitten, uitkijkende over de meest adembenemende waterval, waarin de heuse wateren van het Leven zelf stromen waarvan je zal drinken op je eigen wederopstanding, Zit een tijdje met mij, alleen ademend en aanwezig zijnde in de ervaring, adem en ontspan, ontvang en geniet van de heerlijke vrede en gelukzaligheid die over je komt.
Nu Lieve Mensen, welke vragen hebben jullie voor mij? Ik weet dat voor velen van jullie het leven momenteel een uitdaging is, ik weet dat velen van jullie voor enorme uitdagingen staan in jullie leven, ik weet dat velen van jullie moe zijn geworden van het gepraat over wat er gaat komen en geen verschil zien in jullie wereld, ik weet dat velen van jullie moe zijn, ik weet dat vele van jullie de druk voelen van de fluctuerende energieën terwijl jullie uit de dichtheid bewegen die jullie zo lang gevangen heeft gehouden. Kom, vertel me waar je over piekert? Wat zou je willen weten? Het is slechts jij en ik en ik heb alle tijd van de wereld.
Als je de verbinding kwijtraakt, adem gewoon in en breng jezelf voorzichtig terug hier bij mij. Als een  geluid van buiten je aandacht pakt, laat het zijn, adem en kom terug bij me, het maakt niet uit hoe vaak dat gebeurt, wanhoop niet, wees allervriendelijkst met jezelf en breng jezelf gewoon terug bij mij en mijn tuin van pure verrukking.
Zit bij me zo lang als je wilt Lieve Mensen. En alleen als je je klaar voelt, breng je jezelf terug naar de kamer waarin je bent, breng jezelf terug naar het huidige momentsbewustzijn en adem de vrede en rust in, blijf in je Rust als je terugkeert in de wereld en herinner je de Liefde die je bent. Lieve Mensen, je kan bij me langskomen en me bezoeken in mijn tuin wanneer je maar wil. Ik zal altijd hier zijn met open armen om je te verwelkomen. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik hou van jullie Dierbare Harten, ik hou zoveel van jullie. God Zegene jullie. Voor eeuwig. Jullie zullen zegevieren. 


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/