Saturday, August 31, 2013

26.08.2013 Kun je het voelen


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
26 augustus 2013


Kun Je Het Voelen?

                 

Gegroet Lieve Mensen, Gegroet! Kunnen jullie het voelen Lieve mensen? Kunnen jullie het echt voelen? Adem diep in en als je even wat tijd nu kan nemen om een paar keer diep de buitenlucht in te ademen, je longen te vullen met frisse lucht, het in iedere cel van je lichaam te laten doordringen, want “het” is in de lucht. Kun je het voelen?

Mijn Lieve harten jullie zijn door zoveel heen gegaan om op deze plek te komen en wij in het Hemels Koninkrijk eren jullie voorbij jullie voorstellingsvermogen voor jullie prestaties en voor alleen al het feit dat jullie zo ver zijn gekomen. Alles dat je ooit in je leven hebt gedaan heeft je naar dit punt geleid, kan je het voelen? Niets was voor niets, iedere stap die je hebt genomen was de juiste stap, was de perfecte stap zelfs als het niet zo voelde op dat moment. Je hebt geen enkele stap genomen die fout was of onnodig voor je evolutie als een spiritueel Wezen. Want voor 't geval je dat was vergeten, je bent een fysieke uitdrukking van het Goddelijke. Kun je het voelen?

Ik vraag jullie wederom mijn Lieve Kinderen van God, want ik weet dat je het voelt, diep van binnen heb je het altijd geweten, diep, diep van binnen heb je je altijd een beetje anders gevoeld, een beetje verward over waarom je niet snapt hoe de wereld lijkt te functioneren, zoals anderen dat wel lijken te snappen en je hebt nooit een gevoel gehad van erbij passen of erbij horen. Maar nu kun je het in jezelf voelen opkomen, een opwindend opborrelen van een euforie, een elektrisch gevoel van kracht en schoonheid, voor sommigen van jullie is het slechts een vluchtig gefluister, anderen voelen dit duidelijk, meer consistent en in je privé-momenten van verbinding of meditatie heb je geen twijfel, je bent Goddelijkheid in actie en je bent Geliefd en gekoesterd door het Goddelijke zoals je voorheen niet durfde te geloven. Kun je het voelen?!!

Lieve Mensen, en ik zal mijn woorden heel voorzichtig kiezen hier, je bent anders, niet speciaal, want we zijn allemaal gelijk in de ogen van de Vader-Moeder God, maar je bent anders omdat je hebt gekozen te incarneren in deze tijd op deze Gezegende planeet om te helpen de weg aan anderen te laten zien. Je bent hier gekomen met het speciale doel je te herinneren wie je bent voor de fanfare uit, bij wijze van spreken, in de voorhoede van het denken, om een pad te banen voor anderen om te volgen, net als ik voor jullie deed. Alleen zijn er velen, velen, velen meer net als jullie Lieve Harten en zoals ik werd geciteerd in de bijbel..... “(jouw) werk zal groter zijn dan het mijne”.

Wel, ik ben er zeker van dat velen van jullie dit eerder hebben gehoord of een idee hebben van weten, maar je kan onmogelijk begrijpen wat het echt betekent. Nu is de tijd dat het het allemaal betekenis begint te krijgen. Dit is het geval omdat jullie Gezegende Moeder Aarde ook door haar transformatie gaat, haar evolutie, haar eigen verrijzing en omdat jullie met haar mee worden opgetild worden de dingen makkelijker, zijn jullie beter in staat om met mensen om te gaan, voelen jullie vaker meer vreugde, raken jullie gewend aan het idee dat enige dichtheid of dat wat jullie een negatieve emotie zouden noemen niet erg is en het is in het niet verzetten tegen dat wat als negatief wordt ervaren dat de vrijheid ontstaat om het door te laten stromen en vertrekken, meer ruimte toelatende voor meer licht in je fysieke lichaam. Je ervaart deze dingen steeds concreter die ik je heb uitgelegd, is het niet?

Dagelijks meeliften met jullie Aarde’s vibratie is één van de redenen dat de dingen makkelijker worden maar een andere is dat het, omdat jullie worden opgetild, zo veel makkelijker is voor ons in de Hemelse Rijken om naar “beneden” naar jullie te reiken en het is mijn grote plezier en eer om jullie voor te stellen aan sommigen van mijn verrezen familieleden die met geestdrift op het moment hebben geanticipeerd dat jullie zouden begrijpen dat er velen zijn, vele Verrezen Wezens, beschikbaar voor jullie om jullie te helpen en te gidsen op jullie pad. Jullie zijn nu klaar om ze te ontmoeten en sommige van hun lessen te horen en wat ze te vertellen hebben.

En na deze grote aankondiging, op een ware cliff hanger wijze, geloof ik dat de boodschapper voor de komende twee weken op vakantie gaat en de volgende boodschap zal op 9 september 2013 zijn.
Vergeef haar alsjeblieft haar afwezigheid, ik weet dat velen van jullie zo veel uit deze boodschappen halen en de steun nodig hebben in deze ongelooflijke tijd van verrijzing. Ik adviseer degenen van jullie die deze boodschappen echt nodig hebben dat je naar de archieven gaat en wellicht sommige van de teksten herleest. De boodschapper is meer op een educatietrip dan op vakantie en zij zal bij terugkomst jullie beter van dienst kunnen zijn.

Ik zal jullie achterlaten met een lied en ik vraag jullie participatie hierbij. Sta op uit je stoel, draai de volumeknop open en zing uit volle borst en als je voldoende aanwezig bent om mij te ontvangen, zal je de allermooiste douche van Goddelijke Liefde voelen als je jezelf open stelt op ontvangen terwijl je zingt. Click op de link hieronder:
http://www.youtube.com/watch?v=f2r5j9wf4Yw

Lieve Harten, ik ga terug maar mijn familie tot dan, geef niet op, jullie zijn cruciaal voor deze Goddelijke Missie en jullie zijn in training om de wereld te laten zien hoe het Licht van God te stralen door een fysiek lichaam. Dat is mijn belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en IK BEN bij jullie iedere dag. Ik Hou van jullie. God Zegene jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/