Sunday, August 25, 2013

23.08.2013 Ontvang Mij


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
23 augustus 2013


Ontvang Mij

                 

Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel hier om met jullie te zijn vandaag. Adem diep Lieve Mensen, in en uit tot in je laarzen! En nog een keer, diep inademen en uit mijn dierbare harten, adem alle zorgen uit, alle spanning, alle dichtheid van de dag en wees nu met mij in het nu om alle heling te ontvangen die beschikbaar is voor je op dit moment. Neem een moment om te ontvangen en als je niet al bekend bent met het ontvangen van Goddelijke Energie, dit kan het beste worden gedaan met je handpalmen open en naar boven gericht, zacht rustend op je bovenbenen als je zit. En ontvang me gewoon, breng je aandacht naar je hartcentrum dat feitelijk in het midden van je borstkas is, bolvormig van aard en niet naast het midden zoals je fysieke hart nu is geplaatst. Voel je hartcentrum uitzetten en uitzetten terwijl je me ontvangt en het Licht dat ik je breng. Visualiseer me staande voor je en onze harten verenigd door vlammend schitterend gouden Licht en wees daar gewoon met mij. Adem en ontvang.

Doe dit zo lang als je voelt dat nodig is of aangenaam. In deze tijd kan je me alles vragen wat je zou willen weten.

Dit is alles voor vandaag. Wees in vrede mijn Lieve Mensen. Het Hemelse Koninkrijk is van jullie. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik Ben lord Emanuel en ik Hou van je. Geef mij wat van je kostbare tijd en ik zal je laten zien hoeveel. God Zegene je.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/