Sunday, August 25, 2013

21.08.2013 Laat een Last Los


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
21 augustus 2013


Laat een Last Los

                 

Gegroet mijn Lieve Mensen! Hoe is het met jullie vandaag? Vertel het me, hoe is het met je? Ik wil je in een warme deken wikkelen doordrenkt met Liefde en ik kan dat doen als je mij dat toestaat, zelfs al is het slechts voor de duur van deze boodschap, terwijl je deze woorden leest, laat me je wat troost en sereniteit geven, een totale pauze van de buitenwereld. Als je niet al alleen bent op een rustige plek, zorg dat dan realiteit wordt voor jezelf nu. Sluit de deur, vertel de mensen met wie je leeft dat je behoefte hebt aan complete stilte voor een korte tijd en geef jezelf een zo perfect mogelijke omgeving om jezelf volledig in de energieën te kunnen onderdompelen dit nu op dit moment beschikbaar voor je zijn. Adem de stilte en rust in, adem het Licht. Diep in je buik en adem alle zorgen en stress en dingen in je hoofd uit, alle verantwoordelijkheden, alle bezittingen, alle mensen in je leven, alle omstandigheden, laat ze wegdrijven en vind jezelf terug in de absolute kern van je Wezen bij mij. Nu zie je me en nu voel je me en dat voelt goed niet waar? Want wat je voelt is de ware essentie van jou en mij. Pure Liefde.

Lieve Harten jullie hebben veel troost nodig vandaag en ik spoor jullie aan om jezelf alles te geven wat je nodig hebt vandaag. Iedere dag zou nog beter zijn, maar alleen vandaag vraag ik je, alsjeblieft geef jezelf dat wat je werkelijk wil en nodig hebt op het niveau van troost voor je ziel en fysieke lichaam. Neem een moment nu om echt te voelen wat het is dat je fysieke lichaam nodig heeft, je mentale lichaam en je emotionele lichaam. Wat heb je nodig dat je troost en vreugde zal brengen? Ik weet dat de boodschapper verlangt naar een heet bad in totale rust, maar zichzelf deze “luxe” blijft ontzeggen want haar 3 kinderen hebben haar tijd nodig. Ze zal het ook niet op het midden van de dag nemen want dat voelt ongepast en overdreven als ze veel meer nuttige dingen kan doen (ja, ik weet dat je dit doet!).

Mijn Lieve Harten, de tijd voor excuses is voorbij. De tijd van jezelf ontkennen is voorbij. Geef jezelf helemaal over aan wat is, en weet, diep in je Wezen, dat er voor je wordt gezorgd, dat al je wensen worden vervuld als je maar loslaat en jezelf toestaat stroomafwaarts te drijven. Stop met vechten tegen de krachten die je uiteindelijk altijd zullen verslaan en laat ze voor en met je werken en sta ze toe je moeiteloos te dragen naar alles dat je ooit kan willen en verlangen.

Zo wat zal het zijn? Een dag vrij van werk terwijl je niet echt ziek bent, of wat noemen jullie dat – een baaldag?! Een dag onder je dekbed? Oh wat denk je van een dag onder het dekbed met een doos chocolaatjes helemaal voor jou! Of wat dacht je van het boeken van een massage of reflexologie of jezelf trakteren op een healingsessie of een manicure of wat dacht je van lekker lang in je bed liggen of vroeg naar bed gaan met een heel goed boek (ik raad “a Course in Miracles” aan, oh, wat ben ik grappig vandaag ...).

Oh mijn dierbare Harten, jullie zijn zo hard voor jezelf en ik vraag je om jezelf even wat ruimte te geven voor één dag en zo vreselijk lief te zijn voor jezelf en zo vreselijk zacht en jezelf te belonen voor hoe ver je bent gekomen. Vier jezelf want je verdient het. Jullie zijn zo ver gekomen mijn Lieve Mensen, als jullie het maar konden zien vanuit mijn standpunt dan zou je huilen met compassie en vreugde van het beeld van jezelf, het zou je hart smelten  je moed te zien, je vasthoudendheid, je flinkheid en je stralende Licht dat als een Ster in de lucht vlamt. 

Jullie mijn Lieve Mensen maken de evolutie van het volledige Universum mogelijk. Jullie mijn moedige Harten brengen Licht naar deze planeet en verheffen de dichtheid voor het volledige menselijke ras, en jullie doen dit in het gebrek, dat nog niet alle persoonlijke groei en persoonlijke transformatie omvat wat meer en meer en meer Licht toestaat naar deze planeet te stromen en iedere enkele man, vrouw en kind te verlichten die op jullie Gezegende planeet Aarde leeft en ademhaalt.  

Lieve Mensen, jullie verdienen een dag vrij van zorg, stress, van constant bezig zijn en volbrengen en verwoed overleven. Jullie zijn het Licht van deze wereld en jullie doen dat moeiteloos of je nu aan het relaxen bent in een heet bad of gestresst rondrent- dus waarom niet de makkelijke weg gekozen? Alsjeblieft, alleen voor vandaag, maak deze dag jouw dag,  een dag alleen voor jou. Vraag me dit in alle ernst en ik zal dit een dag maken om nooit te vergeten. Dat is mijn Belofte aan jou. Ik BEN Lord Emanuel en ik Hou van jullie dierbare harten. God Zegene jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/