Thursday, August 8, 2013

07.08.2013 Vertrouw op mij


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
7 augustus 2013

Vertrouw op mij

                 
                                          
Gegroet Lieve Mensen!  Ik ben het, Lord Emanuel die vandaag bij je komt, het is zo goed om bij jullie te zijn en jullie te voelen die mij voelen. Zie je, Lieve Mensen, we zitten hier allemaal samen in, jullie en ik en al jullie broeders en zusters. Jullie Liefde is net zo belangrijk voor mij als mijn Liefde voor jullie is en jullie Liefde voor je broeders en zusters is net zo belangrijk voor mij als jullie liefde voor mij. Want in jullie broeders en zusters zitten facetten van jullie Vader en jullie Moeder God en jullie Liefde en dankbaarheid voor jullie broeders en zusters brengen je dichter bij mij en ik zal jullie dichter bij God brengen. Ik overbrug dit gat naar jullie Vader/Moeder God die jullie door jezelf niet kunnen overbruggen,  zover was  de mensheid uit de Genade gevallen.  Zie mij achter ieder van jullie broeders en zusters staan en weet dat jullie verlossing/zaligheid een samenwerkende inspanning is. 

Alles in dit Universum werkt VOOR jullie. Inclusief een broeder die je liever wilt vermijden of waarvan je vindt dat die een probleem is om je heen. Iedere broeder of zuster die jij tegenkomt heeft een geschenk voor je, NIETS ANDERS. Slechts je ego kan dit op een andere manier bekijken en dat zal gebeuren, Lieve Mensen, jullie ego zal je anders overtuigen. Lieve Mensen dit is een fundamentele Waarheid die je opnieuw moet horen, alles in dit Universum werkt VOOR  jullie. LET OP, elk moment terwijl je leven zich voor je ontvouwt en deze Waarheid zal duidelijk voor jullie worden. Jullie ego staat alleen in je besef toe wat het wil dat je dat waarneemt. Dit is het voorbehoud van het ego dat slechts het gedachten en geloof systeem dient die het heeft geschapen, en dat is dat jullie afgescheiden zijn van Vader-Moeder God.

Laat dit los, Lieve mensen, laat het los. Laat het allemaal los, geef deze illusie op, laat die gewoon los. Wees in vrede. Het maakt niet uit hoe je leven eruit ziet, weet dat het allemaal een samenzwering is voor jullie om in een grotere uitdrukking van jezelf te komen. Hoe meer je loslaat en begrijpt dat er een grotere intelligentie aan het werk is die de gebeurtenissen van je leven ontvouwt, hoe meer je in vreugde wordt geleid. Dit is God die DOOR  je heen werkt, jullie ego kan het Licht van God niet voorkomen binnen te komen maar het kan wel het Licht van God voorkomen vanuit jullie te schijnen. Hoe meer je dit toestaat hoe meer vreugde je zult ervaren en dit is jullie instrument van onderscheiding. Als je blijdschap voelt, associeer vreugde dan met de Vader-Moeder God in je en door je en als je ellende voelt, associeer ellende, chaos en rampen als een resultaat door het luisteren en het toestaan van het ego in de plaats van God. 

Lieve Mensen jullie vertrouwen in dit proces van toestaan is nog niet zo sterk zoals dat kon zijn maar jullie zijn zeer wel op het pad. Voelen jullie dit? Kun je de grotere hoeveelheid vreugde op de momenten voelen waarop je er aan denkt en God  via jou laat doorschijnen? Betrap jij jezelf als je in diepe dank bent voor een broeder of zuster die iets doet wat je laat glimlachen? Voel je jezelf gevuld met diepe vrede en immens plezier terwijl je een vogel ziet fladderen van boom naar boom terwijl het zijn lied voor je zingt? En mijn Lieve Mensen, dit is mijn punt. De vogels in de bomen, zij zingen voor jullie en voor jullie alleen, het lied op de radio speelt voor jullie, schep aandacht aan woorden, tekens op straat, de naam van een winkel. ALLES zweert met jullie samen als je er aandacht aan geeft. Elk moment van jullie leven worden jullie ondersteund, GeLiefd en geleid, ontspan je hierbij zoals je achteruit op een groot zacht fluwelig kussen zou gaan liggen, het is echt zo makkelijk en het leven kan werkelijk zo aangenaam zijn!!

Zo lang, Lieve Mensen, hebben jullie geworsteld en hebben jullie geleden en hebben jullie intens het geloof vastgehouden dat het leven moeilijk is, een gevecht tegen de berg op, en waarom  precies? En hier is een vraag  die het ego jezelf nooit laat vragen….  waarom doe ik dit? Want je ego zal een miljoen strategieën hebben om je zo druk te houden dat je het pad van gemak en Genade niet kunt vinden want verder op het pad is het eind van zijn bestaan, ten minste, dat denkt het. Ontspan je en laat los, voor alles wordt goed van te voren gezorgd als je maar op mij durft te vertrouwen en dat je vertrouwt dat ik je zal leiden en vertrouw erop dat je me zult vinden in elk van je broeders en zusters, die je wijzen op een grotere uitdrukking van jezelf. 

Jullie stuwkracht vergaart tempo, Lieve Mensen, kun je dat voelen? De energieën van Goddelijke Liefde die jullie planeet verzadigen/doordrenken zoals nooit tevoren, beginnen uiteindelijk een verschil voor jullie te maken die je tastbaar kunt voelen en beleven. Jullie leren sneller en voeren blijvende veranderingen sneller uit, dingen beginnen een beetje makkelijker te worden, Lieve Mensen, nietwaar? Jullie vergeten niet makkelijker, jullie voelen je vaster in je weten. Jullie worden zo intens Geliefd, gewaardeerd en op je waarde geschat, en dit is verder dan jullie begrip.

Ik riep jullie en jullie antwoorden, mijn kostbare Harten, jullie opstaan en uit de dualiteit weggaan is een gegeven. Wij zijn Zegenrijk. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en ik loop met jullie mee bij elke stap van de weg. God Zegene jullie, mijn dierbare Harten, God zegene jullie.  


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Winnie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/