Sunday, August 4, 2013

02.08.2013 Laat Mij Van Jullie Houden


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
2 augustus 2013

Laat Mij Van Jullie Houden

                 
                                          
Gegroet Lieve Mensen! Lord Emanuel is gekomen om jullie te groeten deze avond, want het is avond hier terwijl de boodschapper mijn woorden opneemt, maar waar je ook bent, wanneer je ook deze woorden leest, IK BEN bij jullie Lieve Mensen, IK BEN direct naast jullie terwijl jullie deze woorden lezen en als je de tijd wil nemen om een paar keer diep in te ademen door je neus en uit te ademen door je mond, het Licht van je ziel in te ademen, van Al Dat Is, en als je alle dichtheid wil uitademen, alle negativiteit die je kan. En geef er geen betekenis aan, goed of slecht, zie het slechts als dichtheid, vertrekkend, ruimte makend voor meer Licht om je fysieke lichaam binnen te komen. En met een paar van deze ademhalingen Lieve Mensen, zijn jullie meer verbonden met jezelf en daardoor meer verbonden met mij, en met Al Dat Is, Dat moet beter voelen nu Lieve Mensen, en als je nu nog niet mijn aanwezigheid voelt op enige wijze bij je, doe dan gewoon je ogen een tel dicht en voel met je hart, zeg mijn naam en voel je hart uitzetten in je borst. Vertel me nu, ben ik bij je?
Want Lieve Harten, Ik BEN altijd bij jullie, hoe goed of slecht jullie ook over jezelf oordelen, ik BEN altijd bij jullie. Want ik zie geen slecht in je, ik zie het ego niet die jullie zijn wil oplegt. Het heeft macht over jullie Lieve Mensen, maar het heeft geen invloed op mij. Jullie zijn onbevlekt in mijn ogen, schoon en puur, want jij bent het niet die fouten maakt, jij bent het niet die de Wetten van God overtreedt, jij bent het niet die de dingen heeft gedaan die maken dat je je schuldig voelt. Jullie zijn het niet Lieve Mensen, echt waar niet. Jullie Ego heeft jullie overtuigd dat jij het bent, dat jij schuldig bent, dat jij in staat bent een “slecht” mens te zijn, je ego heeft je voor de gek gehouden en je gelooft er zo sterk in dat je je in veel bochten zal wringen om dit als waarheid te behouden.
Lieve Mensen, het is tijd om te onthechten van je ego en te beginnen zijn valse beweringen over het “jou zijn” af te wijzen. Jij bent het niet, het is een creatie die jijzelf hebt gemaakt en alles dat niet is becreëerd door Vader-Moeder God is niet echt. Het is tijd Lieve Harten om het zwaard neer te leggen dat je zo dapper en efficiënt gebruikt om je ego te beschermen, want je moet nu beginnen te zien dat je ego het niet waard is om te beschermen, het is een gefragmenteerd deel van jou dat jij niet eens bent, je moet erin geloven om zo te zijn en jezelf eraan gehecht hebben. Het is tijd om je ego met liefde terug te sturen in het Licht en in de taak waar het voor was ontworpen. Alleen zal dit voelen als een onmogelijke taak want het vraagt volhardende bewaking van je gedachten en het vraagt focus op ieder moment, iets waar je vooral van geleerd hebt er niet heel goed in te worden. En mijn vrienden sinds velen van jullie je al te goed bewust zijn dat jullie buitenwereld zich tegen jullie verzet, jullie gedachten zijn vaak niet je eigen gedachten en jullie staan voor een groot aantal uitdagingen alleen al om aanwezig te blijven in je lichaam, laat staan een volhardende waker te zijn over je gedachten. Wees niet wanhopig lieve Mensen, en ik moet glimlachen op dit punt, want alleen het ego kan wanhopen, echter wees niet zwaarmoedig, want ik kan je helpen.
Mijn dierbare zielen, ik kan je helpen. Vraag me erom en ik kan me verbinden met je Hogere geest, de lagere geest voorbijgaan en het ego en ik kan assisteren in een taak die heel goed onoverkomelijk kan lijken. Vraag me en ik zal er zijn want het is mijn taak mijn Broeders en Zusters te helpen met hun geest, te helpen het Licht te schijnen op het ego en je geest te herstellen als Eén met Vader-Moeder God.
Mijn Lieve Mensen, ik heb niets meer toe te voegen aan deze boodschap, maar ik wil graag iets van je vragen. Wil je nog de paar minuten bij me blijven die het geduurd zou hebben om nog een paar extra woorden te schrijven? Laten we in stilte samen zitten, Laat me van je Houden, Laat me van Jullie Houden Lieve Mensen, want jullie Houden lang niet genoeg van jullie zelf.
Jullie zijn de Zonen en Dochters van onze Vader-Moeder God. Dit is de Waarheid en dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel. En wat heb je nog meer nodig om jezelf in Liefde thuis te brengen?
Blijf nog even bij me, Dank jullie wel. Ik Houd van jullie en Ik Zegen jullie mijn dierbare Harten. God Zegent een ieder van jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/