Sunday, June 2, 2013

31.05.2013 De Glorie van de Schepping


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
31 mei 2013

De Glorie van de Schepping   



                 
                                          
Gegroet Lieve Mensen! IK ben het, Lord Emanuel weer temidden van jullie gekomen vandaag. Is het een heerlijke dag bij jullie Lieve Mensen? En zo niet, waarom niet? Vertel het me Lieve Harten, wat is het dat iets afdoet van wat een heerlijke dag is, want dit is de Waarheid, iedere dag binnen de Schepping van God is glorieus, alles minder dan dat is eenvoudigweg niet echt, als het niet door God is gecreëerd dan is het niet echt, alles van menselijke creatie is onecht, en daarom kan het je op geen enkele manier kwaad doen, dit is de Waarheid.

Adem diep in Lieve Harten, een lange diepe inademing en een lange trage bewuste uitademing. Adem alle zorgen en ongerustheden uit die je mogelijk hebt, in de wetenschap dat ze niet echt zijn. Vertel me, wat is het dat je weghoudt van deze Glorieuze dag in de Schepping. Kan je er een lijstje van maken? Kom vertel het me Lieve Mensen, maak gewoon een start, vertel me alle dingen nu die je mogelijk ervan weerhouden om werkelijk te voelen hoe prachtig deze dag gewoon is. 

Als je eenmaal op gang bent kom je er wellicht achter dat je best een behoorlijke lijst hebt, Lieve Mensen. Dat is OK, en je kan er ook achter komen dat je leven zo perfect is dat je helemaal niets op je lijst hebt staan en dat is ook OK! Maar ik denk dat de meesten van jullie wel een paar dingen op die lijst hebben staan Lieve Harten, en ik wil graag iets van jullie vragen vandaag wat een beetje anders is dan anders. Ik zou graag willen dat jullie ze feitelijk opschrijven. Schrijf de lijst van dingen op die in jullie hoofd zitten die jullie ervan weerhouden om te zien dat deze dag de meest perfecte en schitterende dag ooit is.
Dank jullie wel, dat is heel goed. Wees zo eerlijk als je kan hierbij Lieve Mensen, zo eerlijk als je kan zijn over wat het is dat zo zwaar op je drukt. En vraag jezelf nu dit. Wat op die lijst is de Schepping van God? Wie creëerde die dingen op je lijst die zoveel afleiding veroorzaken van wat echt is. Want de realiteit is, dat dit de meest perfecte dag is in een overvloedig Universum en dat jij het Scheppende Wezen bent van ongelimiteerde potentie.

Kijk eens goed naar wat er op je lijst staat. Is er iets op die lijst waarbij een andere persoon betrokken is? Ik bedoel, heeft één van de redenen waar je je mogelijk ontevreden over voelt vandaag te maken met je relatie met een ander? Voelt een van de dingen op je lijst als buiten je macht? Staan er dingen op je lijst waarvan je voelt dat ze van de buitenwereld komen?

Kijk echt naar elk punt Lieve Harten en als je de tijd niet hebt genomen om een lijst te schrijven, doe het nu, het is zo'n waardevolle oefening om gewoon feitelijk te kijken naar wat je in je hoofd hebt. Kijk naar wat er echt is voor jou, nu, vandaag.

Nou welk van deze dingen komen feitelijk van je lichaam? Bij voorbeeld, je zou kunnen voelen dat deze dag minder glorieus is als je hoofdpijn hebt of een chronische ziekte of je zou het gevoel dat de Heerlijkheid van de Schepping vandaag brengt minder kunnen voelen omdat je voelt dat een ander persoon je pijn heeft gedaan of je heeft verraden, je zou minder de oneindige vreugde die vandaag op je wacht kunnen voelen vanwege het weer, de onbetaalde rekening, de opstapelende schuld, de buurman die niet respectvol is, jullie begrijpen het wel Lieve Mensen.

Nou kijk naar deze lijst en een voor een, vergeet wat er feitelijk geschreven staat maar terwijl je de woorden leest, VOEL wat er in je lichaam gebeurt terwijl je de woorden leest, wat voor een gevoel krijg JIJ van ieder ding op de lijst. En voelt het dan gewoon, voelt het echt. Weet dat wat echt is is alleen wat God heeft gecreëerd en wat echt is is dat je nu toegang hebt tot oneindige vreugde en overvloed en het leven van je dromen.

Dus maak nu een keuze Lieve Mensen, hoe wil jij je voelen? Wil je iedere morgen wakker worden en de vreugde van weer een dag in een oneindig overvloedig Universum VOELEN, wetende dat je volledig veilig bent in de handen van jullie Vader-Moeder God, de Schepper van je leven, de schenker van jouw leven? 

Voel me nu Lieve Mensen, ik BEN de Zoon van Vader-Moeder God en ik kan een brug zijn voor jullie om de Goddelijke Liefde nu binnen te gaan. Neem een diepe inademing en voel me nu, vraag me rechtstreeks om je te vullen met het Licht en de Liefde van God, zit stil en ontvang. Doe niets dan stil zijn en ontvangen. Doe het nu en wacht. Laat mij jullie vullen. 

Voel me nu Lieve Mensen en weet dat het enige dat jullie afhoudt van je zo te voelen iedere seconde van iedere dag is als JIJ het toelaat dat iets of iemand je aandacht hiervan afleidt. Je kan deze wereld navigeren en deze verbinding houden, deze Goddelijke Liefde in je hart, je kan kinderen opvoeden en deze verbinding houden, jullie kunnen dat Lieve Mensen, jullie kunnen dat! Jullie zouden niet geïncarneerd zijn op deze planeet in deze tijd als het niet binnen jullie mogelijkheid lag. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel. Blijf bij deze boodschappen Lieve Mensen, jullie zijn goed op weg naar huis. God Zegene jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/