Wednesday, May 29, 2013

28.05.2013 Perceptie


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
28 mei 2013

Perceptie   



                 
Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel bij jullie deze dag! Hoe geweldig Lieve Mensen, dat ik hier bij jullie kan zijn deze woorden schrijvende en terwijl de woorden worden genoteerd voelt het voor mij alsof IK het BEN die aan ieder van jullie in eigen persoon schrijft en zoals jullie nu heel goed weten, IK BEN met ieder van jullie persoonlijk terwijl jullie deze woorden lezen of jullie je nu bewust zijn van mijn aanwezigheid of niet. Het maakt niet uit. IK BEN hier bij jullie, of jullie mij nu gewaarzijn of niet. 
Perceptie, nu dat is een interessant onderwerp van discussie, niet waar? Iets waar de boodschapster zelf mee speelt op dit moment. Zij moet heel duidelijk zijn over dat wat uit haar eigen gedachtes en geest komt en dat wat uit de mijne komt. Zoals ik net aan haar heb uitgelegd, dit proces van channelling is nogal verschillend van alles waar zij over gelezen heeft of waar zij zich bewust van is geweest in het verleden. Lieve Mensen, ik zal hier nu niet heel diep op ingaan aangezien dit eigenlijk iets is tussen mij en de boodschapster, maar de methode die hier wordt gebruikt is behoorlijk onconventioneel en het gebeurt op deze wijze vanwege een speciale reden en het dient een speciaal doel. Het vraagt een ander niveau van perceptie van de boodschapster en het is misschien één  van de meer uitdagende methodes van informatie ontvangen in termen van de menselijke gewaarwording van wat zich afspeelt. Als we spreken stelt de boodschapster haar eigen vragen en dit is erg vermakelijk voor me vandaag, aangezien zij net zelf over het onderwerp aan het nadenken was en dus is het een extra uitdaging om heel zeker te zijn over wat mijn gedachtes zijn en wat de hare. 
Dit is de uitdaging van veel mensen die zeggen informatie te channellen en dit is waarom men altijd voorzichtig moet zijn wanneer je gechannelde informatie leest, ik heb deze waarheid vele malen doorgegeven Lieve Mensen en mijn Geliefde Moeder Maria kwam speciaal door om over het onderwerp te spreken, ALTIJD naar je hart luisteren TE ALLEN TIJDE. Zelfs met deze boodschappen, moedig ik jullie aan, sta in je kracht en ga naar binnen. Luister naar jullie hart te allen tijde en als de woorden niet met je resoneren, dan zijn ze niet waar voor je, zo eenvoudig is het. Als op enige moment iets niet goed voelt, dan is het niet goed, voor jou. Volg dit altijd, zonder uitzondering.
Maar laten we teruggaan naar perceptie. Ik begon deze discussie met duidelijk te maken dat het niet uitmaakt of jullie mijn aanwezigheid ervaren of niet, desalniettemin BEN IK hier toch.  Is dat geen erg interessant gegeven Lieve Harten?  IK BEN bij jullie of jullie mijn aanwezigheid nu kunnen ervaren of niet. Dat is een daad van perceptie. Fascineert het jullie niet dat het menselijke brein zijn werkelijkheid alleen kan baseren op dat wat het kan waarnemen? Dit betekent dat de meerderheid van de menselijke wezens geloven dat hun werkelijkheid  precies is zoals zij het ervaren. Kunnen jullie zien hoe ongelooflijk open  voor conflict dit ieder van ons maakt als we geloven dat onze werkelijkheid de enige werkelijkheid is? Als je bedenkt dat het menselijke brein slechts een fractie “waarneemt” van wat er feitelijk te zien is in de buitenwereld. En toch sommige menselijke wezens staan zo vast in hun eigen realiteit, geloven dat dat de waarheid is voor iedereen, dat ze andere landen binnenvallen en bommen gooien op andere mensen, medogenloos moorden vanuit dit rotsvaste geloof dat hun realiteit de enige realiteit is. Als jullie maar het complete plaatje konden “zien” Lieve Mensen, dan zouden jullie begrijpen dat jullie leven in een wereld van illusies.
Nu zullen jullie al vele malen eerder gehoord hebben, daar ben ik vrij zeker van, dat deze realiteit een illusionaire is, maar hoevelen van jullie weten eigenlijk wat dat betekent? Jullie leven in een droom wereld, want het is gebaseerd op perceptie, individuele perceptie die jullie projecteren op de externe wereld, ongeacht hoe die externe wereld er echt uitziet. Snappen jullie wat ik bedoel Lieve Mensen? Begrijpen jullie nu wat het betekent om in een illusie te leven? In een droom?
De realiteit van de wereld wordt beperkt door de perceptie van de waarnemer van die realiteit. Daarom is het niet de waarheid, het is een beperkte vervorming van de waarheid. En hierin ligt de wereld van afscheiding en dualiteit.
Lieve Mensen, er is slechts Liefde. Dat is een Universele Waarheid. Alles wat jullie ervaren in de buitenwereld als minder dan dat is eenvoudig weg niet waar. Zo snel als jullie je perceptie kunnen verschuiven van jullie realiteit in lijn met deze Waarheid, de sneller jullie externe wereld jullie zal laten zien dat dit de Waarheid is.  Alles wat jullie ervaren buiten deze Waarheid is niet echt.. Het is een illusie. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en het was voor miij een absoluut plezier om bij jullie te zijn deze dag, ik houd van jullie Lieve Harten. God Zegene jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/