Sunday, May 12, 2013

10.05.2013 Heilig



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
10 mei 2013

Heilig   





Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel, gekomen om wederom met jullie te zijn en het is zo’n groot plezier om weer bij jullie te zijn. Ik heb oneindige Liefde voor een ieder van jullie, voel me nu terwijl jullie deze woorden lezen, laat mijn Liefde toe in jullie hart, adem me in en deze woorden zullen tot leven komen in jullie leven, niet slechts simpele woorden die je leest en vergeet. Adem me in en onvang de heling in deze woorden die zo veel dieper reiken dan de het bewuste denken. Lieve Mensen zo vaak willen we verbinding aangaan op een niveau waar we ons comfortabel bij voelen, zoals het lezen van deze woorden zonder verbinding in het proces dat beschikbaar is voor je nu op dit moment. Als je de tijd neemt om met me te verbinden, werkelijk naar me uit te reiken, dan kan ik zo veel meer doen om je te helpen dan jullie alleen maar geschreven woorden aangeven. Dus alsjeblieft, ik moedig jullie aan om een paar momenten te nemen om mijn aanwezigheid te voelen en me te ontvangen. Lieve Mensen, deze woorden zijn Heilig.  Deze woorden zijn Heilig. Ik ben er vrij zeker van dat de betekenis van dit woord zo goed als totaal verloren is gegaan bij  de meesten mensen op Aarde vandaag. Wat betekent het feitelijk, Heilig? Het woord zelf draagt een energie, een trilling, zodat men niet kan falen in een begrip  hebben van wat het betekent, de betekenis wordt in het woord gedragen bij wijze van spreken. Er zit grootse kracht in het woord, en dat wordt gevoeld door iedereen die dit woord uitspreekt of het hoort.  Dus het woord zelf heeft zijn kracht niet verloren, het is de Heilige aard van het Leven dat verloren is gegaan voor de meeste mensen. En het maakt mij diep verdrietig en het wordt gevoeld door en in de Hogere Koningkrijken dat deze waardering van de Goddelijke aard van het leven vrijwel totaal verloren is gegaan op deze planeet. Dat de meeste mensen hun rug naar hun Schepper en alle Goddelijk georkestreerde dingen hebben gekeerd is een triest beeld om te zien en is onbeschrijfelijk. Jullie Schepper heeft jullie niet verlaten, de val van de mensheid uit het Paradijs zeer lang geleden was het draaien van de mensheid, weg van Vader-Moeder God, en dit feit is verloren gegaan in de mist van de tijd en wordt nu gevoeld en ervaren door de meeste mensen als verlating en het wordt uitgespeeld als pijn en lijden op deze glorieuze planeet, het juweel in de kroon van de Schepper.
Lieve Mensen deze afwijzing van Vader-Moeder God door de meeste mensen is  endemisch en het tast de structuur van jullie planeet aan, het holt alles uit dat jullie raakt in jullie dagelijkse leven op zo’n alles omvattende wijze dat het onthutsend is om het te bevatten. Het gebrek aan diepe eerbied voor leven dat overvloedig aanwezig is,  is vrij normaal tegenwoordig onder de meeste mensen, en is de volledige afwijzing van Vader-Moeder God, want jullie Vader-Moeder God is Leven, de Schepper van Leven, de ondersteuner van Leven en het totale gebrek aan bewustzijn hiervan en de complete afwijzing hiervan is de fundamentele oorzaak van elk facet van pijn en lijden, vergiftiging en ziekte op deze planeet. Lieve Mensen, dit moet stoppen. Het Hemelse Bedrijf heeft het einde aangekondigd van deze donkere tijd in de geschiedenis van de mensheid. En ik hoor jullie, velen van jullie, deze woorden lezende, dat jullie het gevoel hebben dat jullie jullie Schepper hebben omhelst, dat jullie begrijpen wat er gebeurd op deze zoete Aarde, dat jullie het Licht omarmen en dat jullie alle leven en alle aspecten van Leven eerbiedigen en dat jullie de Heilige aard van alle dingen op Aarde respecteren. Stop een minuutje en denk hierover na Lieve Harten. Zijn jullie echt werkelijk dankbaar voor ieder aspect van jullie leven? Erkennen en danken jullie jullie Vader-Moeder God voor alles dat jullie is gegeven als jullie door jullie dagelijkse leven wandelen? Hebben jullie een bewust gewaarzijn van jullie voeding als jullie het eten? Danken jullie Moeder Aarde en de Elementaire Wezens voor iedere druppel water die jullie lippen passeert? Zijn jullie dankbaar voor de lucht die jullie ademen, het lied van de vogels, jullie medemens, het geld dat je uitgeeft, het leven dat je leeft? Want laat me duidelijk zijn Lieve Mensen, ieder aspect van jullie leven is Goddelijk georkestreerd door legioenen van LichtWezens in het ongeziene, ieder aspect, of jullie het zo ervaren of niet, is een geschenk van jullie Schepper, en een ervaring waar jullie om vroegen in het fysieke koninkrijk dat werd Geschapen en voor jullie werd neergelegd zodat jullie kunnen leren en groeien in het fysieke koninkrijk van het bestaan. Niets gebeurt op deze planeet toevallig, niets gebeurt uit lijn met de Goddelijke Opdracht van dit Universum.  Het is tijd Lieve Mensen, tijd dat jullie de Heilige aard van alle dingen op deze mooie planeet beginnen te zien en begrijpen en het beginnen te demonstreren met heel jullie hart zodat allen het kunnen zien, jullie dankbaarheid en diepe eerbied voor het al het leven dat zich ontwikkelt op Moeder Aarde. In deze eerbied en waardering is Liefde en als het Liefde is wat jullie uitdrukken in het Universum, is Liefde alles wat je terug kan ontvangen, jullie dankbaarheid en eerbied zal veelvoudig naar jullie terugkeren, ieder aspect van jullie leven compleet transformerend naar de Heilige perfectie van God. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel, en in mijn ogen zijn jullie allen Heilige Perfectie. Kijk door mijn ogen. Ik Hou van jullie. God Zegene jullie. 





Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/