Thursday, May 2, 2013

01.05.2013 Een Lied voor Jullie



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
1 mei 2013

Een Lied voor Jullie   





Geliefde Harten, 

Ik ken jullie niet persoonlijk en toch denk ik aan jullie als mijn vrienden. Ik voel jullie liefde voor Emanuel en ik voel jullie dankbaarheid naar mijn stromen en het doet me voortgaan op de dagen dat ik voel dat ik geen tijd over heb of dat ik te moe ben om jullie Zijn boodschap te brengen. Het is zo’n dag vandaag, ik heb bezoekers die komen logeren en zoals vele huishoudens met veel jonge kinderen leef ik enigzins in een chaos waar ik me niet van bewust ben tot ik me bedenk dat er een gast komt!!Ik heb geen tijd over vandaag en dit veroorzaakt bij mij enige onrust en in gesprek met Emanuel over dit onderwerp heeft hij slechts totale compassie en oneindig begrip, wat de Liefde en compassie voor mijzelf herstelt, wat ik soms vergeet.Hij stelt het op prijs als ik vandaag een lied met jullie deel in plaats van een volledig bericht. Dus als je daarvoor voelt, klik op onderstaande link, zit achterover, ontspan en adem Lord Emanuel in, verbind met jullie Liefde voor Hem en ontvang Hem wanneer Hij voor jullie zingt……….  

 http://www.youtube.com/watch?v=C21G2OkHEYo

Met all mijn Liefde en Vele Zegeningen

Gillianx




Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/