Tuesday, April 23, 2013

22.04.2013 Een Teken




Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
22 april 2013

Een Teken    






Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel, weer bij jullie vandaag. En ik BEN met jullie nu. Neem een moment om mijn aanwezigheid te beseffen, om mijn aanwezigheid te voelen. Ieder van jullie heeft zijn of haar eigen unieke manier om mijn aanwezigheid gewaar te zijn en als jullie een moment in stilte nemen en een paar keer diepe diep inademen tot in jullie buik en de stilte van binnen vinden, en vragen, mijn naam noemen, zal ik komen en jullie mogen mij vragen om jullie een teken te geven, een symbool, een kleur, een geur of wat het dan ook om je bewust te maken van mijn aanwezigheid, en dan zal ik dat doen. 
Het is belangrijk dat jullie eerst de stille plek vinden mijn Lieve Mensen. Neem de tijd die nodig is op een rustige plek en gebruik jullie ademhaling mijn Lieve Mensen, dit is zo belangrijk. Het is zo belangrijk dat jullie het belang gaan begrijpen van jullie Heilige Ademhaling, want het is heilig indien bewust gebruikt, want het verbindt jullie met de andere rijken van bestaan, het is het voertuig waardoor het Licht jullie lichaam binnenkomt via al de 144.000 chakrapunten van jullie lichaam. Als jullie dit al niet doen, neem minstens 10 minuten van jullie dag op een stille plek om bewuste Heilige Ademhaling toe te passen. 
Ik heb jullie dit in eerdere berichten geleerd, maar het zal ons geen kwaad doen om dit nog een keer te door te nemen. De in-ademing komt door de neus, adem het Licht in, zie het met je innerlijke ogen door je brein gaan, alle heilige delen van je brein die beginnen wakker te worden ontbrandend met Licht, breng deze in-Ademing naar beneden door je ruggegraat, stromend door al je zenuwbanen van je ruggegraat naar je heiligbeen, en breng dan de Uit-Ademing via de voorkant van je lichaam omhoog, weer via het innerlijke oog en adem lang, langzaam en diep uit, uit je open mond, tot alle lucht uit je longen is verwijderd en als je wil kan je aan de uitademing alle onbewustheid verbinden, of alle negativiteit die je vasthoudt, zie het allemaal je lichaam verlaten terwijl je uitademt. Er zijn vele manieren om  de ademhaling te gebruiken Lieve Mensen, op een helige en bewuste wijze, maar dit is de eenvoudigste en al dat er nodig is voor jullie om te verbinden. 
Zodra je ongeveer 7 van deze diepe in en uit ademingen hebt gedaan, zeg mijn naam, gebruik welke naam dan ook die je me wil geven, het maakt niet uit, ik weet wie er naar me vraagt en ik zal komen. En Lieve Mensen, jullie kunnen mij alles vragen, jullie problemen met me delen en ik zal antwoorden en ik zal jullie ook iets geven om me te herkennen, een symbool, een kleur, een geur, iets persoonlijks voor je, dat als je het ziet of er aan voorbij gaat in jullie dagelijkse leven, dan zullen jullie weten dat ik in de buurt ben, over jullie waak en jullie begeleid, of zelfs misschien even jullie aanzet om actie te ondernemen of om aan me te denken en mij je te laten helpen. Mijn Lieve Mensen dit zal ons persoonljke teken zijn zo je wil, dat ik bij jullie BEN. Als jullie het zien in jullie dagelijkse leven, word wakker, signaleer het en wees alert voor begeleiding of misschien slechts een grote indrukwekkende golf van liefde en dankbaarheid voor jullie bestaan, net als jullie dat even nodig hebben!
Ik vraag dit van jullie Lieve Mensen, want het is tijd dat jullie meer bewuste levens leven, jullie hebben zo hard gewerkt op het pad van Licht en jullie zijn met sprongen vooruit gegaan, jullie progressie is best onthutsend voor ons in het Hemelse Koninkrijk, wij hebben groot respect voor jullie. Maar sinds jullie vroegen om een versnelde ervaring, krijgen jullie die, blijf in de voorwaartse beweging Lieve Mensen in een steeds sneller tempo, tijd om te beginnen om alles wat je geleerd hebt in de praktijk te brengen , alles dat je ‘in theorie” weet. Want jullie weten zo veel Lieve Mensen, jullie hebben zo veel boeken gelezen, jullie zijn naar ontelbare workshops en seminars geweest, gegeven is alles wat je nodig hebt om een bewuste leven te leven, met Liefde en respect voor jullie medemensen. 
En ik weet Lieve Mensen dat de boeken het zo makkelijk laten lijken! Om echt dat leven te leven in de realiteit is een ander verhaal en Lieve Mensen ik ken de uitdagingen die jullie aankijken.  Maar onderbreek niet jullie pogingen, het is tijd om echt het bewuste leven te leven waarvan jullie weten dat jullie het kunnen. Het is tijd om wakker te blijven, wakker te blijven, wakker te blijven op ieder moment van iedere dag. Niet in slaap vallen achter het stuur!! En dit is waarom ik jullie vraag mij om een teken te vragen, symbool, kleur of geur dat ik kan gebruiken om je waakzaam te maken als je misschien toch in slaap bent gevallen achter het stuur!
De momenten dat een negatieve gedachte over een ander in jullie hoofd kroop, een snelle scherpe gedachte geladen met negativiteit, sta me toe jullie op jullie gedachten te wijzen zo dat jullie ze kunnen loslaten, laat ze gaan en blijf gericht op het positieve of dat wat goed voelt, gedachten die een glimlach op je gezicht brengen en niet een dreigende blik! Laat me binnen mijn Lieve Mensen, om jullie te helpen op deze lange en soms lastige weg. Jullie komen zo snel dicht bij de top van de heuvel. Geef nu niet op mijn Lieve Harten, maar graaf diep, vind de oplossing diep binnen in jullie en blijf voortstappen naar de top van die heuvel. Want wat daar op jullie wacht is ver voorbij jullie stoutste dromen. Dit is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik Hou van jullie Lieve Harten, meer dan jullie kunnen doorgronden. God Zegene een ieder van jullie prachtige zielen.




Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/