Wednesday, April 17, 2013

16.04.2013 Oneindige Vreugde





Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
16 april 2013

Oneindige Vreugde     





Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel, die vandaag is gekomen om bij jullie te zijn, en het is een heerlijke dag vandaag mijn Lieve Harten, niet waar? Heerlijk! Zoals iedere dag op deze Gezegende Aarde als je al het goede kan zien in alles en iedereen op ieder moment van je Zijn. Ik weet wel dat dit makkelijk praten is, en dat jullie weten dat het niet zo makkelijk is als het klinkt, maar men moet begrip hebben van wat de hoogst mogelijke ervaring is, hier op deze planeet. En dit, Lieve Mensen, is het. Het zien van de Heerlijke Creatie van Vader-Moeder God rondom jullie in elke seconde van iedere dag. Dit brengt jullie in een staat van Vreugde die velen van jullie niet bewust hebben ervaren voor meer dan een paar minuten achter elkaar in dit leven. Dit is jullie staat van zijn die jullie geboorterecht is, Lieve Mensen, het is jullie absoluut natuurlijke staat van zijn en toch voelen jullie je allemaal alsof het zo ver buiten je bereik is, dat jullie het al afwijzen voor jullie de woorden laten landen in je hart.
Ah ja! Ik weet Lieve Mensen, ik kan jullie voelen terwijl jullie deze woorden lezen, ik weet! dat voordat de betekenis van de woorden die ik uitspreek geland zijn in jullie bewustzijn, jullie het al op een bepaald niveau als onbereikbaar hebben afgewezen, als “slechts woorden” of als een concept dat niet echt iets met jullie te maken heeft. 
Mijn Lieve Harten, jullie zijn dichter bij deze staat van permanente vreugde dan jullie denken. Wat in jullie weg staat is het terugvallen van dag tot dag, maar jullie zien  het niet voor wat het is. Want in het terugvallen,  is pijn en lijden, in de ervaring van dat wat moet worden verwijderd en gemuteerd terug naar het Licht, voelen jullie alles, en dus voelen jullie je slechter dan hiervoor en jullie staat van Vreugde is vluchtig, als het al ooit werd gevoeld. 
Nu, ik hoop dat jullie de vorige berichten hebben gelezen, want er is een energiestroom die van het ene bericht naar het andere gaat, en deze volgt op die van gisteren. Jullie zijn in een energetische stroom met deze berichten, die worden opgebouwd, de een op de ander, en gisteren en vele dagen ervoor heb ik gesproken met jullie over acceptatie en om wat er gebeurt te laten gebeuren zonder oordeel. Nu ik weet dat dat binnen is gekomen mijn Lieve Mensen kan ik het volgende deel uitleggen. 
Op dit punt moet ik ook tegen degenen die niet de vorige berichten hebben gelezen en nieuw zijn zeggen, weet alsjeblieft dat door te beginnen met het lezen van deze berichten, je je automatisch hebt verbonden met het groepsbewustzijn van degenen die deze berichten gelezen hebben en zich al hebben aangesloten op de energie hiervan en de energie van alle boodschappen.  Wat jullie moeten weten zal worden gedownload in jullie bewustzijn, en dit zal worden geabsorbeerd en geïntegreerd terwijl jullie verder gaan. Alles zal duidelijk worden en jullie zullen heel snel inhalen. 
Dus, ik heb het belang van acceptatie uitgelegd, en het gewoon laten gebeuren van  wat er opkomt voor jullie in deze uitdagende tijden om gewoon op te laten komen en te worden losgelaten, het toestaan om voorbij te gaan zonder oordeel. Dit is de sleutel tot vrijheid van het getrek en geduw van de emoties. Want in het bewustzijn van wat je voelt ligt de Vreugde in alle emoties. Het toestaan van gevoelens en emoties om ongehinderd te stromen, en het observeren van dit proces eerder dan erin te worden gevangen of in het veroordelen ervan, dan ben je in staat de observator van je leven te worden, en niet het slachtoffer. 
Mijn Lieve Mensen, hierin is goud, kunnen jullie het zien? Want door jullie emoties toe te staan door jullie heen te stromen, hebben ze geen macht over jullie, en dan kunnen jullie leven zonder angst voor ze. Want als jullie niet bang zijn voor enige emotie, dan zijn jullie vrij. Vrij om toe te staan alles door jullie heen te laten stromen, omdat jullie weten dat in de observatie hiervan Vreugde ligt.
Ja Lieve Mensen, er is Vreugde in verdriet. Jullie weten allemaal dat wanneer je een serieuze relatiebreuk hebt meegemaakt, dat de opluchting door te huilen om een gebroken hart, eigenlijk innerlijk “goed” voelt. Er is een bevrijding en daarna voel je je beter. Denk aan kinderen, ze raken van streek, huilen en voelen zich beter, en dan gaan ze verder met hun volgende belangrijke taak, zoals het onderzoeken van een bloem, en ze zijn terug in Vreugde en verwondering, in een proces dat minuten kan duren.  
Lieve Harten, in deze plek zijn jullie vrij om te genieten met alle Creatie, op ieder moment van iedere dag. Koester je in de heerlijke natuur van Creatie, want ieder onderdeel van waar jullie naar kijken en wat jullie ervaren op deze Gezegende planeet is Creatie. Straal dat uit naar de wereld, en dat is alles dat jullie terug kunnen krijgen. Oneindige vreugde. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik hou zoveel van jullie mijn Lieve Lieve dierbare Harten. God Zegene jullie.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/