Thursday, April 11, 2013

03.04.2013 Verlicht Wezen






Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
3 april 2013

Verlicht Wezen     




Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het Lord Emanuel die jullie vandaag begroet met alle Liefde uit mijn hart. Wow, weer een dag op planeet Aarde! Mijn Lieve Mensen, jullie doen het zo goed. Ik weet dat de energieën van de Aarde nu allerlei soorten stoffelijke symptomen in jullie veroorzaken en dit kan best verontrustend zijn maar wees verzekerd, jullie gaan er allemaal beter mee om dan je zelf denkt.

Veel Lichtwezens die in deze tijd op Aarde zijn geïncarneerd, bevinden zich op het Pad van Licht met zo’n vastberadenheid en vuur dat jullie, Lieve Mensen, die vastberadenheid in een strenge beoordeling over jezelf laten veranderen als je vindt dat je niet opstaat om je te krabben, zogezegd. Sommigen van jullie hebben zo’n vastgezet idee van hoe een spiritueel verlicht Wezen eruit ziet, hoe die klinkt en zich gedraagt en als je dan te kort komt voor dit waargenomen idee van een ontwikkelde ziel, dan breng je jezelf in zo’n moeilijke tijd en sta je jezelf toe om je af te straffen omdat je niet goed genoeg bent. 

Dit gebeurt heel vaak bij jullie tegenwoordig. De energieën van de Aarde ondersteunen heden zo’n spectrum van vibratie, wat betekent dat jullie toegang hebben tot een wijdere reeks energieën, wat in werkelijkheid betekent dat je je op een moment zo gecentreerd kunt voelen, zo verbonden, zo duidelijk en zo vol Liefde en op het volgende moment kun je gevuld zijn met een manie die door je heen raast als een tornado. Op zulke momenten kat je jezelf af en begin je met gedachten: ‘Ik moet hier al voorbij zijn, ik moet meer Liefde voelen, ik moet meer eenheid voelen met alle dingen en nu voel ik me alsof ik een medemens wil slaan..?!’ 

Mijn Lieve Harten, jullie zijn een heel stereotype idee gegeven van wat een menselijk wezen tot een verlicht wezen maakt en van iemand die al lang op het pad naar Huis is. En alhoewel er een algemeenheid zit tussen de trekken van iemand die hoog geëvolueerd is, zijn er geen regels en moet je je eigen pad, je eigen manier vinden, en totdat je feitelijk Ascentie bereikt, ben je mens en zoals jullie allemaal weten, is mens zijn fouten begaan en daarom kwamen jullie hier, incarneerden jullie in een stoffelijk lichaam op een stoffelijke planeet van afscheiding en massale tegenstellingen.

Lieve Mensen, het is belangrijk dat jullie de schadelijke aard begrijpen van het jezelf vergelijken met een verheven ideaal van een verlicht menselijk wezen. Als je jezelf beoordeelt minder dan dat te zijn omdat je zag dat je op een ‘ongoddelijke’  manier hebt gehandeld of dat je een gedachte hebt gehad waarvan je denkt dat je die niet moest hebben als je van het Licht was. Zo’n gedachte en dit denken is zo schadelijk Lieve Mensen en wat nog belangrijker is, die zijn zo beperkend en die zijn alsof je auto rijdt met je voet op de rem. 

Lieve Mensen, er is geen volmaakt menselijk wezen en in die onvolmaaktheid en acceptatie van die onvolmaaktheid zit net de volmaaktheid. Begrijpen jullie wat ik bedoel, Lieve Mensen? Het zijn juist jullie menselijke fouten die jullie maken die je bent. Houd van ze en accepteer ze en jullie zullen sneller groeien dan je je kunt voorstellen. Het constant beoordelen van je groei en in paniek raken als je voelt dat je achteruit bent gegaan of een Goddelijke verbinding hebt verloren die je de dag te voren wel voelde, dat is je eigenlijk aan het belemmeren. Ik zie dit vandaag zoveel in jullie Lieve Mensen door de fluctuering die geproduceerd wordt door het energiespectrum dat beschikbaar voor je is. 

Lieve Mensen, jullie kunnen je veroorloven om je te ontspannen en ontspannen moeten jullie je in dit proces van Ascentie die een hobbelige  weg voor velen van jullie blijkt te zijn. Hoe meer jullie je ontspannen door te weten dat alles zich volmaakt aan het ontvouwen is en gewoon is zoals het moet zijn, hoe meer jullie je realiseren dat jullie helemaal je progressie niet kunnen beoordelen omdat je nog nooit dit pad gelopen hebt op deze manier, hoe meer je loslaat en laat gebeuren wat er gewoon moet zijn, hoe makkelijker dit pad voor je zal zijn. 

Lieve Mensen, jullie moeten nu je aandacht verleggen naar een bewust kiezen om alleen positieve gedachten te denken en de schade te begrijpen die je maakt als je dat niet doet. Jullie doen dit zo geweldig goed, in het Opgestegen Rijk voelen we niets anders dan totaal ontzag voor jullie moed, kracht, vastberadenheid en zuivere veerkracht. Wees lief voor jullie zelf Lieve Mensen, zo heel erg lief. Alles zal goed zijn. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en wat er voor jullie ligt is nogal letterlijk de Hemel op Aarde. Naar Voren en naar Boven mijn Moedige Harten. God Zegene jullie, Ik Houd van jullie. 



Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/