Thursday, April 11, 2013

02.04.2013 Stap Er In





Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
2 april 2013

Stap Er In    



Gegroet Lieve mensen! Ik ben het, Lord Emanuel en ben zo blij om vandaag weer bij jullie te zijn. Haal diep adem, Lieve Mensen, haal diep adem, lang en langzaam, adem in en uit en verwelkom me gewoon in jullie hart terwijl je deze woorden leest. Het voelt zo goed om bij jullie terug te zijn na een korte pauze. Ik dank jullie voor je geduld. De boodschapper (Gillian Ruddy) ondergaat enige opruiming van onnodige bagage, net zoals jullie allemaal. Dit is een nieuwe fase van healing, dit is een diepe reiniging als je dat wilt en het was zo erg belangrijk dat de boodschapper al haar aandacht gaf aan dit proces. Daar haar werk op deze Aarde heel belangrijk is, is het daarom essentieel dat bepaalde obstakels worden overstegen om dit werk te doen, en dat zelfde is ook zo voor jullie.


Het is tijd Lieve Mensen. Tijd om in je Grootsheid te stappen en om door te gaan met wat  je hier kwam doen. In het geval van de boodschapper gaat het om een boodschapper te zijn van mij en om een brug te zijn van het Opgestegen Rijk naar de Aarde. Zij heeft de meest diepe schuilhoeken opgeruimd van alles dat op haar pad staat om dit werk uit te dragen. Want het is niet makkelijk. En het zelfde is zo voor jullie Lieve Mensen. Wat jullie hier kwamen doen daagt je uit op het diepste niveau, en alles dat je hebt opgestapeld, al je ‘bagage’, zoals je wilt, die je in de weg staat moet nu worden opgeruimd. 

Dus, wat betekent dit Lieve Mensen? Wat is al dit gepraat over het in je Grootsheid stappen? Wij horen veel, ja? En dat is iets geweldigs maar wat betekent het in werkelijkheid? Het is makkelijk om te zeggen ‘stap erin’ is het niet? Maar dit is verre van iets makkelijks om te doen Lieve Harten en dat weten jullie ook.

Zo veel waar jullie al mee te maken hebben gehad, zoveel trauma, zoveel pijn, zoveel verwonding, teleurstelling, misbruik, onachtzaamheid, de lijst gaat maar door, en komt daar een eind aan? Ja, mijn Lieve Harten dat komt.

In je Grootsheid stappen betekent gewoon begrijpen wie je werkelijk bent. Nu, ik kan jullie vertellen dat jullie geweldige en machtige Schepper Wezens zijn, en dat vertel ik vaak mijn Lieve Vrienden, maar ik weet dat het soms in dove oren valt omdat jullie niet echt snappen wat dit eigenlijk betekent. Maar Lieve Mensen, net als druppelend water dat op een steen valt, zo zullen jullie uiteindelijk dit begrijpen, druppel voor druppel, waarheid voor waarheid, de echte jij zal zich beginnen te ontplooien, dit proces is reeds begonnen want de energieën van jullie planeet kunnen niet langer de niet-waarheid ondersteunen en vasthouden.

Zoals met alle dingen zit de reis van binnen. Dit is jullie eerste plek om beginnen te ontplooien wat jullie Waarheid is en wat condities zijn en wat beperkend denken is. Lieve Mensen, de poorten van de Hemel zullen een ziel niet toestaan daar doorheen te gaan als er een verschil is tussen wat aan de binnenkant zit en wat er aan de buitenkant zit. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Als, wat er voor jullie intern gebeurt niet past bij wat je van buiten laat zien, dan is er een tegenstrijdigheid die gewoon niet waarachtig is. 

Lieve Mensen, het is tijd om jezelf te accepteren met al je veronderstelde gebreken en onvolmaaktheden. De Schepper maakt geen fouten, Lieve Harten, jullie zijn allemaal zo volmaakt als je bent en dat zijn jullie altijd al geweest. Alles dat je gelooft over jezelf waardoor je denkt dat je niet liefdevol bent, minder nog, onvolmaakt bent, dat is alleen maar een gedachte die je steeds weer gedacht hebt, het is gewoon niet waar. Er is absoluut NIETS van je dat niet perfect is en ik bedoel ALLES tot en met de laatste afwijkende gedachte of stoute/onfatsoenlijke daad of onvriendelijkheid of streng oordeel.

Alles van jullie is volmaakt van binnen en van buiten en met de acceptatie daarvan kun je beginnen je ware essentie te zien en voelen, kan de echte jij opduiken als eenmaal die onnodige bagage wegvalt, die is opgestapeld door de fundamentele onwaarheden die je over jezelf denkt. En nu is de tijd daar dat dit gaat gebeuren.

Lieve Mensen, dit is geen reis voor een zwakke van hart, want nu is het tijd dat je al jullie individuele en collectieve pijn en lijden moet VOELEN, want door het voelen ervan, worden  die losgelaten in het Universum, om te worden her-gepolariseerd en om nooit meer terug te keren. Lieve Mensen, dit kunnen misschien wat onprettige tijden betekenen, precies als die welke onder ogen worden gezien door de boodschapper. 

Mijn dappere harten, ik zal iedere stap van de weg bij jullie zijn, als jullie me toestaan. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel, open je hart voor me Lieve Mensen, laat me binnen. Ik kan jullie helpen op manieren die jullie je niet kunnen voorstellen. God Zegene jullie Lieve Harten, Ik houd van jullie.



Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/