Friday, March 1, 2013

25:02:2013 -- Victorie/ Overwinning


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie op

25 february 2013
 
Victorie/Overwinning


Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel die vandaag naar jullie toekomt en ik groet jullie mijn Dierbaren met alle Liefde in mijn hart. Hoe gaat het met je vandaag? Voel mij, mijn Gezegende Harten, IK BEN met jullie. Laat me je last in de tijd die we samen hebben, even verlichten, terwijl je deze woorden leest. Laat me jouw last dragen, want het is een zware last die je gedragen hebt en nu al zo lang, Lieve Mensen. Maar jullie zijn nu zo dichtbij de tijd dat velen van jullie niet zullen geloven dat die al bij jullie is.  De tijd waarop je je zware last kunt neerleggen, leg hem aan de kant van de straat en loop er van weg als je de brug overgaat, want jullie hebben je zware last niet nodig aan de andere kant. Mijn Lieve Mensen, vaak hebben jullie de uitlopers van de berg al bereikt, vaak hebben jullie de zijkant van de berg ingeschat en vaak is de top van de heuvels jullie ontgaan. Dit is werkelijk een lange reis voor jullie geweest, Lieve Mensen, langer dan ieder van jullie op dit moment weet, maar deze keer Lieve Mensen, zijn jullie Zegevierend.

Je Overwinning is verzekerd, jullie hebben het al gedaan, dit wordt gezien en wordt  verzekerd, want wij in het Opgestegen Rijk kunnen zien wat er voor jullie ligt. Jullie zijn Zegevierend, Lieve Mensen, jullie zijn Zegevierend. Deze korte periode in de geschiedenis van de Aarde en van de mensheid waar de duistere krachten werd toegestaan om de controle over te nemen. Er was altijd een tijdsgrens gezet over dit duistere bewind over jullie want alhoewel jullie planeet een planeet van de vrije wil is en daar die in de Universele Wet zit kan de Hemel niet tussenbeide komen en het duistere bewind kwam uit jullie eigen verkeerde schepping, er was een beperking gezet over dit edict(bevelschrift) en die was voor de bescherming van jullie Moeder Aarde, wier on-egoïstische daad was om bij de kinderen van de Aarde te blijven in hun duistere dagen in de schaduwlanden. Voor haar bescherming is er bevolen dat geen beschaving wordt toegestaan om de planeet te vernietigen waarop deze woont. De levende en ademende ziel die Lady Gaia is waar jullie van afhangen want jullie leven wordt beschermd door de Universele Wet. Toen haar bestaan werd bedreigd werd er een Goddelijk Plan ingesteld om haar te bewaren en alle leven dat op haar evolueert.

Als zodanig werd er een tijdsgrens opgelegd over het duistere bewind op jullie oppervlakte en deze periode is nu voorbij en zit in het proces om in een goede conditie te worden gebracht, terwijl we spreken. Het Licht van God faalt nooit en de Liefde van God is altijd Zegevierend. Mijn Lieve Mensen, jullie kunnen je ontspannen en jezelf feliciteren, want jullie zitten in het winnende team!

Ik begrijp Lieve Mensen, dat je maar weinig bewijs hebt in de buitenste wereld om deze werkelijkheid te bevestigen maar jullie moeten begrijpen dat de laatste stuiptrekkingen van de dood van elke vertrekkende macht altijd het effect produceren van een kortlevende uitbarsting van wat een erger worden van hun manieren schijnt te zijn. Wij hoopten allemaal dat de duistere mensen zich aan het Licht zouden overgeven en in vrede zouden vertrekken. We hoopten allemaal dat veel meer van hen de vergissing zouden hebben ingezien van hun manieren en de nutteloosheid van het zich vastklemmen aan de macht in deze laatste momenten maar dit is niet gebeurd en in feite door hun wanhopige pogingen om aan de macht vast te houden, zijn ze nog wanhopiger geworden om dezelfde oude formule uit te rollen die voor hen heeft gewerkt in het verleden en met nog grotere snelheid.

Lieve Mensen, een verslagen dier dat weet dat er geen uitweg meer is kan een zeer venijnig ding zijn, inderdaad. Daarom dring ik er bij jullie op aan met mijn hele hart om alle bewijzen te negeren van dat de dingen niet aan het veranderen zijn en ik dring er bij jullie met mijn hele hart op aan om je alleen te focussen op dat wat positief is in deze wereld.

Grote Goedheid, Lieve Mensen, als je kon zien vanuit ons voordelig punt hoe jullie het doen  dan zou je een overweldigende hoeveelheid bewijs van verandering ten goede zien. Als je de hoeveelheid ongelooflijke moedige en dappere zielen zou zien die de kracht en de moed vinden om op te staan en nee te zeggen tegen dat waarvan zij denken dat niet goed is. Als jullie het aantal zouden zien van schijnbaar kleine dingen die alledaagse mensen aan het doen zijn, kleine veranderingen van hun manier van denken en handelen, pennies (Van: Pennies from Heaven) vallen over de wereld, lichten worden aangedraaid terwijl mensen alle corruptie en hebzucht ontdekken die nu bijna dagelijks worden blootgelegd.

En laten we jullie niet vergeten, Lieve Mensen. Als je alleen al de hoeveelheid Licht kon zien dat jullie aan deze wereld toevoegen, als jullie alleen al konden zien wat jullie hebben bereikt dan zou je geen seconde van je tijd meer verspillen aan twijfel of angst of aan negatief denken.

Lieve Mensen voel dit! Jullie zijn Zegevierend! Laat dat gevoel zich buitengewoon uitbreiden in je. Schijn! Schijn! Schijn! je Licht Helderder! Helderder! Helderder! dan ooit te voren.  De balans schalen zijn aan het omkiepen en jullie wereld zal sneller naar de kant van de Hemel omslaan dan je met je ogen kunt knipperen. Dit is mijn belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel!   Schijn Door mijn Dapperen.




Channeller: Gillian Ruddy


Archives available at



Contact Us

info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/