Thursday, March 14, 2013

13.03.2013 Duidelijkheid



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie

12 maart 2013

Duidelijkheid  





Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel die bij jullie komt vandaag. En laat me geen vergissing begaan Lieve Mensen, ik ben het Lord Emanuel. Voel mijn tegenwoordigheid nu zodat je weet dat ik het ben. Zoveel charlatans zijn gekomen om vernieling aan te richten op jullie planeet, zo veel die zich vermommen als het Licht terwijl ze in feite niets anders zijn dan puppets van het duister. Maar ik wil jullie niet moeten overtuigen, Lieve mensen, hier is het dat ik jullie vraag om in je eigen kracht te stappen en je eigen Grote God kennen. Voel de woorden van deze boodschap , voel ze in je hart, in de kern van je wezen, merk je hun kracht? Kun je vrede in jezelf voelen die door hen wordt vergroot? Lieve Mensen, jullie zouden deze boodschappen niet lezen als je niet met de woorden mee resoneerde wat in hen vervat ligt,  maar wat ik jullie hier dringend aanraad is om zelf te voelen wie IK BEN.


Ik zal volmaakt eerlijk met jullie zijn Lieve Mensen, deze boodschappen zijn een trainingsgrond niet alleen voor de boodschapper maar voor iedere ziel die ze leest. Deze boodschappen zijn opleiding en training, om jullie voor te bereiden op wat er gaat komen. En jullie hebben misschien gemerkt dat het focus kort geleden op VOELEN is gericht. IK Ben vraagt jullie telkens weer om je weg te VOELEN.  En ik verontschuldig mij niet om steeds weer terug te komen op dit onderwerp, telkens over dit onderwerp sprekend op een andere wijze op een andere manier, zodat jullie gewend raken aan dit om het door je leven heen te voelen. 



Lieve Mensen, ik kan dit niet genoeg aan jullie uitdrukken. Jullie vermogen om te voelen is in orde en wat er fout is, is zo belangrijk en zal een grotere en grotere betekenis krijgen in de dagen die komen als het Goddelijke Plan voor de Aarde werkelijk aan de oppervlakte begint te komen voor iedereen om dit te zen.



De duistere mensen hebben hun greep verloren en ze zitten op een zinkend schip. Hen is elke gelegenheid geboden om zich naar het Licht te keren en velen van hen hebben dat gedaan. Zij die herhaaldelijk de hulp en de vergeving van het Licht hebben geweigerd klemmen zich vast aan de verkruimelende infrastructuur waarvan ze dachten dat die ondoordringbaar was. Zij die overblijven hebben zichzelf in een hoek gedrongen en zullen nu iedere truc gebruiken uit hun massale boek van bedrog om zo veel mogelijk verwoesting als mogelijk is te veroorzaken op hun weg naar buiten.  Daarom vraag ik jullie om aandacht te geven aan hoe jullie voelen en om in je hart te leren voelen wie er wie is. 



Want als het gordijn valt over de duistere regering en als hun geniepige manieren worden blootgesteld aan iedereen om die te zien, zullen ze jullie proberen te overtuigen van hun onschuld en zullen ze de waarheid vervormen en verkeerde informatie geven om de massa van de mensen  in verwarring te brengen. Zij doen dit al met grote vaardigheid maar als de tijd komt dat de massa van het volk ten slotte leert wat er werkelijk gebeurt op deze planeet, zal er grote verwarring zijn en chaos als deze bedrijvers van afschuwelijke wreedheden die ze op deze Aarde uitvoerden, proberen om zichzelf in te dekken en om met hun  snode misdaden tegen de mensheid  weg te komen.  



Dan is het dat jullie je gevoelens gaan oproepen en je onderscheidingsvermogen. Als de massa van het volk niet weet wie te geloven, zullen het moedige Strijders zijn van het Licht, en ja, dat zijn jullie, dat zijn jullie Lieve Mensen, om een standpunt in te nemen om enige helderheid aan de massa te brengen. 



Lieve Mensen, jullie werden geboren met ongelooflijke krachten van onderscheiding, dat is hoe jullie zijn mar velen moesten je gevoelens afsluiten om op deze wrede planeet Aarde te kunnen overleven. Velen van jullie zijn verdoofd geworden en hebben hun gevoel gestopt of stopten aandacht te geven aan je gevoelens om door te kunnen gaan op deze planeet. Want maak geen vergissing, dit is een vijandige omgeving speciaal voor degenen van het Licht. 



Lieve mensen, wat ik tegen jullie zeg is dit, jullie hebben al machtige krachten van onderscheiding, jullie weten al hoe je je pad moet voelen, jullie kennen ‘de slechte appel’ al als je er een ziet. Ik ontsteek alleen maar en blaas de vlammen aan van de kracht in je door je te vragen om deze spier nu beginnen aan te spannen. Weet dat jullie veilig zijn om weer te gaan voelen, weet dat jullie veilig zijn om je gevoelens opnieuw te gaan voelen. Het tij is aan het keren, niet langer hoeven jullie in deze emotionele woestijn te lopen. Liefde is voor jullie beschikbaar, het is overal om je heen, open je mijn Lieve Mensen, open je. Het is Veilig. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en ik Houd intens van jullie.  


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/